امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26063 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

براساس توافق میان وزیر بهداشت و رییس اتاق اصناف ایران؛

اصناف و بازاریان کشور برای مناطق زلزله زده کرمانشاه کانکس های بهداشتی و خانه های بهداشت می سازند

خبرایران: براساس گفتگوی رییس اتاق اصناف ایران و وزیر بهداشت مقرر شده کمکهای مردمی اصناف و بازاریان کشور بر تهیه کانکس های بهداشتی و ساخت خانه های بهداشت متمرکز شود.
اصناف و بازاریان کشور برای مناطق زلزله زده کرمانشاه  کانکس های بهداشتی و خانه های بهداشت می سازند

به گزارش خبرایران،  براساس گفتگوی شب گذشته علی فاضلی رییس  اتاق اصناف ایران با دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت مقرر شد کمکهای مردمی اصناف و بازاریان کشور بر تهیه کانکس های بهداشتی و ساخت خانه های بهداشت متمرکز شود.

رییس اتاق اصناف ایران گفت براساس اعلام وزیر بهداشت، چادر، مواد غذایی و پتو و لباس به اندازه مناسبی تهیه و در مسیر ارسال است اما به دلیل تخریب ببمارستانها و  مراکز بهداشتی ،منطقه به شدت نیازمند این امکانات است.

علی فاضلی از اتحادیه ها خواست تا نسبت به تامین این موارد همت کنند و با نام اتحادیه خانه بهداشت ایجاد نمایند.

وی گفت براساس تاکید وزیر محترم  بهداشت مناطق زلزله زده کرمانشاه  به 100خانه بهداشت نیازمند است و ساخت هر خانه بهداشت حدود 80 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

وی گفت برای ساماندهی امور بهداشتی حادثه دیدگان نیز به 30 کانکس نیاز است که قیمت هر کانکس 8 میلیون تومان براورد شده است.

رییس اتاق اصناف ایران از تشکلهای صنفی و خیرین اصناف و بازار ایران خواست تا نسبت به تامین تمام یا بخشی از این نباز اساسی اقدام نمایند و خرید اقلام مصرفی را به دیگر اقشار مردم واگذار کنند.

دکتر هاشمی در این گفتگو از ورود مسولانه اصناف برای کمکهای انسان دوستانه تشکر کرد و گفت بازار و اصناف همیشه در دستگیری و کمک به مردم در مواقع اضطراری پیشتاز بوده اند.

وی گفت: بحران ها و حوادث اینگونه ای جز با ورود دلسوزانه آحاد مردم رفع نمیشود و بازار سبقه حضور فراگیر و درخشان را در این موارد در کارنامه خود ثبت و ضبط دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب