امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26039 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک:

صنعت گردشگری به کسب و کارخانگی رونق می بخشد

خبرایران:کسب و کار خانگی از طریق توسعه صنعت گردشگری و استفاده از ظرفیت های موجود، در شمال تهران رونق می گیرد.
صنعت گردشگری به کسب و کارخانگی رونق می بخشد

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در سومین جلسه شورای اقتصاد مقاومتی که با حضور رمضان لطفي معاون توانمند سازي و كارآفريني سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران، مدیران این مرکز و ... در منطقه یک برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های موجود گردشگری شمال تهران از جمله ، تفرجگاه های طبیعی ،مراکز مذهبی –  تاریخی ، بازار قدیم تجریش ، کاخ موزه ها و دیگر اماکن تاریخی که در سطح محلات این منطقه وجود دارد می توان کسب و کار خانگی را رونق بخشید.

وی با اشاره با لزوم ایجاد کارآفرینی و رونق بخشی به کسب و کار ، ایجاد مشاغل خانگی را یکی از عوامل تولید اشتغال، کاهش بیکاری و به دنبال آن کاهش آسیبهای اجتماعی دانست.

کارگران تصریح کرد: آموزش های لازم در خصوص کارآفرینی به شهروندان علاقمند در ۲۷ سرای محله منطقه یک ارائه شده و در صورتیکه شرکت یا موسسه محلی ایده ای در زمینه توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری داشته باشد  در مرکز رشد شهرداری منطقه یک که در بوستان جمشیدیه مستقر است مورد حمایت قرار می گیرند.

وی گفت: با هدف رونق بیشتر کارآفرینی و ایجاد تحرک در حوزه گردشگری، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک به منظور آغاز فعالیت های علمی و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه گردشگری با دانشگاه شهید بهشتی تفاهم نامه ای را تنظیم خواهد کرد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب