امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرخابی ها، تراکتور و ذوب نمایندگان ایران در آسیا؛

نفت تهران از لیگ قهرمانان حذف شد

خبرایران: تکلیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
نفت تهران از لیگ قهرمانان حذف شد

به گزارش خبرایران، کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال روز یکشنبه برای صدور مجوز حرفه ای تیم های حاضر در لیگ برتر و به ویژه نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تشکیل جلسه داد. در این جلسه و پس از بررسی مدارک نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان در نهایت باشگاه نفت تهران موفق نشد مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورد و ذوب آهن اصفهان جانشین این باشگاه در فصل آینده لیگ قهرمانان شد.
به این ترتیب پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان چهار نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهند بود که در تاریخ 15 آذرماه تکلیف قرعه آنها مشخص خواهد شد. ذوب آهن اصفهان فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت و با توجه به حذف نفت تهران اولویت اول فدراسیون بر اساس اساسنامه AFC برای حضور در لیگ قهرمانان بود که توانست مجوز حرفه ای سازی را کسب کند و حالا با عبور از مرحله پلی آف می تواند باز هم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

فدراسیون فوتبال آسیا نیز طی روزهای آینده وضعیت مدارک این تیم ها را بررسی خواهد کرد اما رای و نظر فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز حرفه ای، تعیین کننده نظر فدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

در این جلسه مهدی نبی، وثوق احمدی، براتی، سهیل مهدی در کنار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب