امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقویت و توسعه کسب و کار خانگی و محلی در منطقه 10تهران

خبرایران: شهردار منطقه 10 از تقویت و توسعه کسب و کار خانگی و محلی و اجرای تمهیدات مناسب برای توسعه کارآفرینی در منطقه خبر داد.
تقویت و توسعه کسب و کار خانگی و محلی در منطقه 10تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سهیلا صادق زاده ضمن اعلام این خبر با اشاره رویکرد منطقه برای حمایت از کارآفرینان گفت: توانمندسازی، توسعه و حمایت از مشاغل خانگی، کارآفرینان، صاحبان کسب و کار، شرکت های دانش بنیان و ... از اقداماتی است که در منطقه در حال انجام است و تاکنون 140 شغل خانگی در منطقه ایجاد شده است.

 وی با اشاره به تلاش برای ثبت تعاونی ها و اختصاص فضای کارگاهی به کارآفرینان یادآور شد: تاکنون تعداد 10 تعاونی در منطقه تشکیل و ثبت شده است همچنین در راستای ساماندهی و اشتغال افراد رها شده از دام اعتیاد 25 نفر مددجوی آسیب دیده به عنوان پیک موتوری در فضایی که منطقه به برای آنان تدارک دیده است در حال فعالیت می باشند.

صادق زاده یادآور شد: منطقه تمام تلاش خود را در حد وسع و توان برای حمایت از کارآفرینان اعم از" افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب های اجتماعی،افراد خاص( معلولین، خانواده زندانیان، مددجویان سازمان و ...) و در نهایت تمامی شهروندان اعمال می کند.

شهردار منطقه با اشاره به راه اندازی خانه های خدمات اجتماعی در سرای محلات تصریح کرد: جلب و ارتقاء مشارکت های شهروندی برای ایجاد اشتغال پایدار، بهره گیری از امکانات و ظرفیت های درون سازمانی و سایر نهادها و ارگان های مرتبط،آموزش و مهارت آموزی و توانمندسازی از رویکردهای منطقه است و در این راستا کارگاه های کارآفرینی به صورت تجربی و آکادمیک در مراکز رشد و کارآفرینی و سرای محلات سطح منطقه برگزار شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب