امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26007 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک در بازدید از پروژه های شهری شمال تهران :

پروژه های شهری باید کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا دهد

خبرایران: پروژه های شهری باید مبتنی بر ارائه راهکارهای اساسی برای آرامش ، سهولت زندگی ، حل معضلات و بهبود زیستگاه و محیط زیست شهری شهروندان باشد .
پروژه های شهری باید کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا دهد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در بازدید از پروژه های اجرایی شمال تهران با بیان این مطلب اظهار داشت : ده ها پروژه بزرگ شهری در شمال تهران در حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و... در حال اجراست که علاوه بر حل معضلات ترافیکی منطقه یک و بهبود زندگی شهروندان ساکن منطقه یک، جنبه فرامنطقه ایی نیز دارد.

شهردار منطقه یک در بازدید از دیوار و پل سواره رو جنب زندان اوین، پل غیر همسطح تقاطع بزرگراه شهید چمران، خیابان 35 متری شهید افتخاری ، سوله بحران اراج ، سرای محله قائم(عج) و بازگشایی انتهای بزرگراه ارتش  در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی – ترافیکی  اکثرا در مرحله 80 درصد به بالا هستند افزود: با اتمام پروژه تقاطع خیابان یمن – بزرگراه شهید چمران ترافیک محدوده چمران، ولنجک متحول    می شود و اتمام خیابان 35 متری شهید افتخاری نیز دسترسی به مجموعه دارآباد و تقاطع های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) را  سهولت می بخشد.

تاجیک اسماعیلی شعار شهردار تهران مبنی بر « شهرامید، مشارکت و شکوفایی»، را راهبرد اصلی برنامه ریزی پروژه ها دانست و گفت: خاستگاه محلات و اجرای پروژه های محلی در اولویت است و باید با پتانسیل و توانایی شهروندان در بخش های اقتصادی و اجتماعی پروژه ها را برنامه ریزی و جلو ببریم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب