امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25892 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با اربعین حسینی انجام می شود؛

برپایی خیمه های معرفت در معابر پر تردد منطقه 15

خبرایران:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برپایی خیمه های معرفت در معابر پرتردد منطقه همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
برپایی خیمه های معرفت در معابر پر تردد منطقه 15

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،رضا اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا نمایشگاهی از آثار و کتب عاشورایی در روز اربعین حسینی در معابر پر تردد منطقه برپا می شود.
وی با اشاره به اینکه دو موکب خدمت رسانی و پذیرایی در این منطقه همزمان با روز اربعین؛ میزبان عاشقان جامانده از زیارت امام حسین (ع) خواهد بود افزود: در این راستا یک موکب پذیرایی در ضلع جنوب غربی میدان خراسان و موکب دیگری در خیابان هفده شهریور سر تیردوقلو جهت پذیرایی از راهپیمایان تهرانی که از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت می کنند، برپا می شود.
به گفته وی این موکبها با همکاری و مشارکت سراهای محله، شورایارن، پایگاه بسیج ، مساجد ،کمکهای مردمی و سازمانها مردم نهاد برپا می شود.
اسماعیلی در ادامه یادآور شد: برپایی غرفه های مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات شهروندان، ویزیت پزشکی(تست قندخون ، فشارخون و شاخص توده بدنی BMI) از دیگر فعالیتهای این روز خواهد بود.
وی در پایان تصریح کرد:  مراسم  شعر خوانی با محوریت  عاشورا در سراهای محلات برگزار می شود.
شایان ذکر است، مراسم عزاداری و سینه زنی اربعین حسینی برنامه دیگر منطقه است که همزمان با اربعین حسینی در مساجد شاخص نواحی هشتگانه با حضور پرشور عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب