امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25885 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آینده نگری درست پرز؛

جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است

خبرایران: رونالدو تا سال 2021 با رئال قرارداد دارد و در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که دیگر قصد تمدید ندارد.
جانشین رونالدو در رئال مشخص شده است

به گزارش خبرایران، رونالدو سال 2009 با 94 میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و به گران ترین بازیکن دنیا در آن مقطع تبدیل شد. او با زدن بیش از 400 گل ثابت کرده است که رئال در پرداخت آن رقم بالا مرتکب اشتباه نشده است.

سال گذشته بود که فوق ستاره پرتغالی قراردادش را تا 2021 تمدید کرد اما ابتدای تابستان، شایعاتی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید. مشکلات مالیاتی رونالدو در اسپانیا باعث شده بود تا اخبار ضد و نقیضی در مورد او شنیده شود؛ اما در نهایت او در رئال ماندنی شد.

 

پس از بازی هفته گذشته رئال برابر تاتنهام، رونالدو به خبرنگاران گفت که دیگر قصد تمدید قرارداد ندارد و 2021 را به نوعی باید سال جدایی او از رئال بدانیم. مسئولان باشگاه مادریدی اما از حالا جانشین رونالدو را نیز مشخص کرده اند.

طبق ادعای موندودپورتیوو و به نقل از منابع فرانسوی، نیمار گزینه اول جانشینی رونالدو در رئال است و تماس ها بین طرفین از حالا برقرار شده است.

نیمار تابستان امسال با قراردادی جنجالی از بارسا جدا شد و به پی اس جی پیوست. او در حال حاضر گران ترین بازیکن دنیاست ولی باشگاه فرانسوی بیم این را دارد که نیمار چند سال بعد ساز جدایی سر دهد و این ترس بیهوده نیست.

فلورنتینو پرز(رئیس رئال)، ارتباطی مداوم با پدر نیمار و واگنر ریبیرو، یکی از وکلای این بازیکن دارد و در حال زمینه سازی های لازم برای جذب نیمار در آینده ای نه چندان دور است. پرز می داند که رونالدو حتی ممکن است زودتر از 2021 رئال را ترک کند و به همین دلیل از حالا نیمار را از این موضوع که برای جذبش اقدام خواهند کرد مطلع ساخته است.

در واقع هرچند نیمار در پی اس جی رقم فسخ قرارداد ندارد ولی اگر روزی تقاضای جدایی بدهد، پی اس جی مجبور به فروشش خواهد شد. به همین دلیل پرز گرفتن موافقت نیمار را برای انتقالش به مادرید کافی می داند.

از سوی دیگر مسئولان پی اس جی در جستجوی راهکاری هستند تا نیمار را همواره راضی نگاه دارند و از هرگونه نارضایتی او در پاریس جلوگیری کنند. باید دید در نهایت تیر کدام باشگاه به هدف خواهد خورد؛ رئال یا پی اس جی؟

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب