امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25855 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تشکیل کمیته خلاقیت و مشارکت در منطقه 15

خبرایران:کمیته خلاقیت و مشارکت منطقه 15 با هدف ظهور ایده های نو و خلاق همکاران در اداره بهتر شهر تشکیل شد.
تشکیل کمیته خلاقیت و مشارکت در منطقه 15

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس محمدی شهردار منطقه با تاکید براینکه هیچ سازمانی بدون خلاقیت و نوآوری نمی تواند تداوم داشته باشد افزود: فضای توانمندی همه ارکان باز است و امیدوارم بتوانیم از فکر و ایده های آنها بهره مند شویم.
 مهندس محمدی در ادامه به نبود درآمد پایدار در مدیریت شهری طی دو دهه گذشته اشاره کرد و افزود: اکنون باید ضمن مدیریت درآمد، فضا را به گونه ای عو ض کنیم که هزینه ها کاهش یابد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهردار تهران از روز اول بر مشارکت همکاران، مدیران و پرسنل در همه امور و همچنین برون سپاری کارها و مشارکت شهروندان تاکید داشته اند افزود: فرصتی برای همه پرسنل شهرداری و کسانی که کارشان مدیریت شهری است فراهم است تا ترقی کرده و رشد پیدا کنند.
شهردار منطقه به ویژگی ها، شاخصه ها و معضلات منطقه 15  اشاره کرد و افزود: با توجه به تهدیدها و فرصتهای ویژه ی منطقه، کار برای همه نگاهها و سلایق وجود دارد . هر یک از دوستان و همراهان که  فکر خوبی داشته باشند قطعا در مدیریت جدید پتانسیل خوبی در اختیار شان قرار داده می شود تا با فعالیت در فضای آرام و بدون استرس کم کم تاثیرات آن را در امورات مدیریت شهری شاهد باشیم.
برپایه این گزارش، کاهش هزینه های غیرضروری ، کم کردن سیکل طولانی کار در خدمات الکترونیک، ارتقای کارشناسان خلاق،  استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین روشنایی و سیستم گرمایش، ایجاد انگیزه در پیمانکاران، جذب حداکثری مشارکتهای مردمی با ایجاد زیرساختهای مناسب و اعتماد سازی، کوچک سازی و چابک سازی شهرداری، شهربان و حریم بان و ... از جمله ایده هایی بود که در اولین جلسه کمیته خلاقیت و مشارکت منطقه 15  توسط همکاران مطرح شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب