امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2585 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه‌اندازي سيستم جامع ثبت مغايرت‌ها در پايگاه اينترنتي شرکت پرداخت نوين

خبرایران: با راه‌اندازي سيستم امداد مشتريان شرکت پرداخت نوين، امکان ثبت مغايريت از طريق سايت اينترنتي اين شرکت عملياتي شد.
راه‌اندازي سيستم جامع ثبت مغايرت‌ها در پايگاه اينترنتي شرکت پرداخت نوين

 

 
 
 به گزارش خبرایران ااز  روابط عمومي بانک اقتصادنوين با توجه به راه‌اندازي درگاه پرداخت اينترنتي و افزايش تعداد تراکنش‌هاي پرداخت توسط شرکت پرداخت نوين و تسويه روزانه توسط سامانه شاپرک، سامانه ثبت مغايرت در پايگاه اينترنتي اين شرکت راه‌اندازي شده است که اين سامانه سرعت رفع مغايريت‌هاي احتمالي را افزايش مي‌دهد.
با اين خدمت دارندگان پايانه‌هاي فروش و کارت‌هاي بانک اقتصادنوين مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي http://pna.co.ir/?page=ticketing نسبت به ثبت مغايرت خود اقدام کنند.
بر اين اساس کاربراني که با تراکنش‌هاي ناموفق مواجه مي‌شوند، مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي مذکور نسبت به ثبت مغايرت خود اقدام کنند، لازم به ذکر است تراکنش ناموفق، تراکنشي است که پول از حساب دارنده کارت کسر ولي سرويسي از پذيرنده دريافت نشده باشد.
با توجه به اينکه پس از ثبت درخواست شماره پيگيري از طريق آدرس پست الکترونيکي براي کاربر ارسال خواهد شد لازم است در ثبت آدرس پست الکترونيکي دقت لازم صورت پذيرد.
شرکت پرداخت نوين از مجموعه شرکت‌هاي وابسته به بانک اقتصادنوين است که خدمات بانکداري الکترونيکي به مشتريان ارايه مي‌کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب