امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25825 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه اکران عمومی صورت گرفت؛

پوستر فیلم سینمایی «انزوا» رونمایی شد

خبرایران: در آستانه اکران عمومی، پوستر فیلم سینمایی پربازیگر و تحسین شده «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی رونمایی شد.
پوستر فیلم سینمایی «انزوا» رونمایی شد

به گزارش خبرایران فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پس از فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گروه استقلال اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد و پوستر اول فیلم برای اکران عمومی توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است.

قرارداد اکران فیلم سینمایی «انزوا» در شورای صنفی نمایش برای گروه استقلال به ثبت رسیده است و پخش فیلم نیز برعهده موسسه تولید و توزیع درخشان آفتاب عالمتاب خواهد بود و به زودی شاهد اکران گسترده فیلم در سینماهای تهران و شهرستانها خواهیم بود.

براساس این گزارش، علاوه براینکه اکران عمومی «انزوا» در ایران بزودی آغاز می‌شود، حضورهای بین‌المللی فیلم نیز آغاز شده است و در حال حاضر این فیلم در بخش رقابتی بهترین فیلمبردار اول در جشنواره «کمراایمج» لهستان با با آثاری از کشورهای امریکا، اوکراین، انگلستان، لهستان، دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: «زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست...».

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

«انزوا» یکی از پربازیگرترین فیلم‌های اکران سال 96 است و در آن امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: مرتضی‌علی عباس میرزایی، نویسندگان: احمد رفیع زاده، مرتضی علی عباس میرزایی، مجری طرح: علی بیات، مدیر تدارکات: عطاالله مقدسی، مشاور کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر، محمدحسین فرج، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ولی اویسی، گروه کارگردانی: شایان غلامی، ‌علی نصیر، منشی صحنه: گل کوشان، فیلمبردار: مهدی ایل بیگی، طراح نور و دستیار اول فیلمبردار: مصطفی بافرونی، تدوین: لعیا عباس میرزایی، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، جلوه های ویژه بصری: رویا قدیمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مدیر صحنه: علی بحری، ‌صدابردار: نظام‌الدین کیایی، عکاس: رسول صفی‌زاده، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی:احسان هوشیارگر، تهیه‌کننده و مدیر تولید: پیمان جعفری.پخش: موسسه تولید و توزیع درخشان آفتاب عالمتاب.

Image result for ‫پوستر فیلم سینمایی «انزوا»‬‎
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب