امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2581 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران؛

سیب و پرتقال تنظیم بازاری از یکشنبه توزیع می‌شود

توزیع 3500 تن پرتقال و 2000 تن سیب تنظیم بازاری از فردا یکشنبه 25 اسفند آغاز می‌شود.
سیب و پرتقال تنظیم بازاری از یکشنبه توزیع می‌شود
به گزارش خبرایران، یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اعلام خبر  افزود: از فردا توزیع سیب ممتاز با قیمت 3600 تومان، سیب درجه یک با قیمت 3000 تومان و پرتقال با قیمت 1750 تومان آغاز می‌شود.

وی درباره مکان‌های توزیع میوه‌های تنظیم بازاری گفت: بخشی از این میوه‌ها در میادین میوه و تره‌بار، بخشی در واحدهای صنفی اتحادیه صنفی میوه وسبزیجات و بخشی نیز از طریق اتحادیه‌های مصرف محلی توزیع می‌شود.

صادقی با بیان این‌که مراکز فروش عمده میوه‌های تنظیم بازاری نیز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار است، گفت: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان با اشاره به این‌که شهرداری نیز حدود 8000 تن سیب و پرتقال در کنار سیب و پرتقال تنظیم بازاری توزیع می‌کند، اظهار کرد: قیمت سیب و پرتقال شهرداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران کمی متفاوت ولی به هم نزدیک است. قیمت‌ها براساس کیفیت میوه‌ها تعیین می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب