امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25804 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک : تراکم باید متناسب با سرانه های شهری باشد

خبرایران : تراکم به عنوان یکی از راه های درآمد زایی شهرداری باید متناسب با سرانه های شهری هر محله، تعریف ، کنترل و حساب شده باشد.
شهردار منطقه یک : تراکم باید متناسب با سرانه های شهری  باشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک،مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در جمع معاونان، مدیران و شهرداران نواحی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال های قبل راهکارهایی در خصوص کنترل حساب شده تراکم مطرح و طرحی در حال تهیه بود با عنوان طرح " جامع سیار" که بر اساس آن بارگذاری در زون ها ، تعریف و متناسب با سرانه های خدمات شهری صورت  می گرفت.

شهردار منطقه یک افزود: اینجا محل خدمت است و من به اتفاق همکاران قرار است به شهروندان این منطقه خدمت کنیم اگر چه خدمات رسانی شاید به دلایلی مشکل تر از 20 سال پیش شده ولی باید راهکارهای اساسی برای تسهیل زندگی مردم پیدا کنیم تا احساس آرامش بیشتری داشته باشند. وی افزود: آنچه تا کنون اتفاق افتاده دیگر قابل رجعت نیست و باید با نگاه به آینده و ارائه روش ها و راهکارهای مناسب زندگی شهری را آرامش بخش تر کنیم.

اسماعیلی با اشاره به کارهای اجرا شده گفت: همه ما برای خدمت در شهرداری آمده ایم و شاید در  سلایق و دیدگاه ها تفاوت داشته باشیم اما حوزه شهرداری حوزه خدمت و خدمتگزاری است و جدا از فضاهای سیاسی است.

این مقام مسئول ترافیک منطقه یک تهران را از دیگر مشکلات دانست و گفت: ترافیک شهری نیاز به سرمایه های کلان دارد ولی امیدواریم با ایده های مناسب آن را روان تر و متعادل تر کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب