امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25763 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید فعالان آلمانی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از کارخانه ژنراتور مپنا

خبرایران: جمعی از فعالان آلمانی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، روز یکشنبه هفتم آبان ماه، از کارخانه شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا بازدید کردند.
بازدید فعالان آلمانی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از کارخانه ژنراتور مپنا

جمعی از فعالان آلمانی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، روز یکشنبه هفتم آبان ماه، از کارخانه شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا بازدید کردند.
این هیئت متشکل از نمایندگان شرکت‌های ایالت "نورد راین وست‌فالن"، با حضور در کارخانه شرکت پارس ژنراتور، به بازدید از سالن‌های مختلف از جمله سالن ماشین‌کاری سنگین و سبک، هسته‌‌چینی استاتور، سالن تولید شینه و سالن تولید پره پرداخته، از نزدیک با توانمندی‌ها و محصولات گروه مپنا در حوزه تولید ژنراتور آشنا شدند.
همچنین اعضای این گروه، در ادامه با حضور در سالن‌های پره توربین بادی، به مشاهده فرایند تولید پره توربین‌های بادی گروه مپنا پرداختند.
گروه بیست ‌نفره فعالان حوزه انرژی از کشور آلمان که به دعوت اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان به کشورمان سفر کرده‌اند، طی روزهای گذشته با مدیران سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق نیز دیدار و گفت‌وگو نموده‌اند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب