امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25758 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش آسیا تک

خبرایران: بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش برترین اپراتور اینترنت ثابت کشورقرار گرفت.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تحت پوشش آسیا تک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت انتقال داده­های آسیاتک  بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات  تحت پوشش اینترنت عمومی این شرکت قراردارد. شرکت آسیاتک دراین دوره از نمایشگاه اقدام به ارایه خدمات اینترنت جهت اطلاع­رسانی و استفاده غرفه­ها و خبرنگاران کرده است و اینترنت اصلی نمایشگاه را تامین می­کند.

۳۰۰ مگابیت پهنای باند اینترنت آسیاتک به ۱۵۰ غرفه به صورت کابلی و ۲۰۰۰ اکانت کاربری برای ۵۰۰ غرفه دار بروی بستر WiFi، از جمله خدمات این آسیاتک به شرکت­کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه است.

تاکنون مطبوعات و خبرگزاری­ها از اینترنت ارایه شده آسیاتک در بیست و سومین "نمایشگاه مطبوعات" رضایت کامل داشته­اند و این مهم را از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی اعلام کرده­اند.

همچنین این شرکت در خدماتی دیگر وای فای همگانی (Public wifi) برای عموم بازدیدکنندگان ارایه می­کند. در نمایشگاه مطبوعات به هر کاربر یک اکانت تعلق می‌گیرد که می­تواند به مدت 60 دقیقه و حجم 100 مگابایت از  اینترنت رایگان آسیاتک بهره­مند شوند. بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از طریق شرکت آسیاتک، اکانت خود را شارژ کرده و به میزان مورد نیاز از اینترنت بهره‌برداری کنند.نکته دیگر آن­که بیش از یک­میلیون نفر کاربرشرکت آسیاتک می­توانند با شناسه کاربری و کلمه­ عبور خود  با همان سرعت و حجمی که انتخاب کرده اند با اتصال به پابلیک وای­فای نمایشگاه مطبوعات از اینترنت بهره­مند شوند.

شرکت آسیاتک اکنون در فضایی بیش از 1.200.000 متر مربع اقدام به ارایه خدمات وای فای همگانی (Public wifi) در اماکنی مانند فرودگاه­های بین المللی و داخلی، ایستگاه­های راه­آهن سراسری و مراکز تفریحی-تجاری (از قبیل مگامال،کوروش،مرکز تجارت جهانی فردوسی) می­کند.

 شرکت آسیاتک در ارزیابی سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی در سال 1395 موفق به کسب رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور شده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری­ها از جمعه 5 آبان در مصلی تهران آغاز شده است و  تا روز 12 آبان ماه ادامه دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب