امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25754 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شهر مشهد برگزار شد؛

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه «ما» در سال 96

خبرایران: دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت سهامی بیمه«ما» در سال 96 با حضور مدیرعامل ، اعضا هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در شهر مشهد برگزار شد .
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه «ما» در سال 96

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی بیمه "ما"، اين گردهمایی دو روزه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و  پتانسيل هاي ستاد و شعب و رفع مشکلات موجود برگزار شد.

 

افتتاح شعب در مرکز استان ها و گسترش شبکه فروش

امیر شفیعی مدیر امور شعب بیمه "ما" ضمن خوشامدگویی  به مهمانان اظهار کرد: در سال 1396 مدیریت امور شعب بیمه "ما" در راستای برنامه های استراتژیک و اجرای سیاست ها و برنامه های ابلاغ شده در شبکه فروش و سهولت دستیابی به خدمات شرکت در سراسر کشور اقدام به افتتاح شعب در مراکز استان ها، جذب نیروهای توانمند و گسترش شبکه فروش  و ... کرد.

مدیر امور شعب بیمه "ما" درباره کارگروه های این همایش نیز اظهار کرد: حدود 10 روز پیش پنج دبیر برای کارگروه ها مشخص کردیم و درخواست کردیم با دیگر شعب در ارتباط بوده و مشکلات آن ها را در حوزه های مالی، فنی، پشتیبانی و ... دریافت کنند که در کارگروه های این همایش روی آنها کار خواهد شد.

 

هنر مدیریت، برقراری عدالت میان ذینفعان است / سهم هرشعبه بر اساس پتانسیل استانی آن مشخص می شود

در ادامه مجید بنویدی عضو هیئت مدیره شرکت بیمه "ما" با اشاره به اهمیت موضوع ذینفعان در حاکمیت شرکتی اظهار کرد: هنر مدیریت این است که بتواند عادلانه منافع ذینفعان را حفظ کند و یک گروه قربانی گروه دیگر نشود.

وی ادامه داد: بر اساس این قوانین حاکمیت شرکتی و تجارتی، شرکت ها ارکان خاصی دارند که مهم ترین آن سهامداران هستند. پس از سهامداران هیئت مدیره، مهم ترین نهاد تصمیم گیری است که مدیرعامل را تعیین می کند و این در حالیست که هر گونه تصمیم گیری در جهت منافع شرکت است.

بنویدی با اشاره به اهمیت موضوع ذینفعان در حاکمیت شرکتی خاطرنشان کرد: همواره برای موفق بودن باید بتوان عدالت را میان سه رکن اصلی شرکت که عبارتند از سهامداران، بیمه گذاران و کارمندان و نمایندگان بعنوان موتور اصلی شرکت برقرار کرد؛ عدالت، شفافیت، مسئولیت و پاسخگویی چهار اصل در مدیریت شرکتی هستند.

 

CRM برای شرکت بیمه "ما" مزیت رقابتی ایجاد می کند

در ادامه مراسم ، مشاور مدیرعامل شرکت بیمه "ما" اظهار کرد: اهمیت CRM در این است که اگر بطور موفق اجرا شود برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد خواهد کرد.

هرمز مهرانی عضو هیئت علمی و مشاور مدیرعامل این شرکت ادامه داد: هنوز هیچ شرکتی این بجث را بطور کامل اجرا نکرده و اگر بیمه "ما" موفق به اجرای کامل سی.آر.ام شود، دستیابی به اهداف، بودجه و استراتژی های شرکت بسیار آسان خواهد بود.

وی فازهای استقرار CRM را شناخت وضع موجود، بسترسازی و تشکیلی کمیته راهبری، پیاده سازی و پیاده سازی نهایی عنوان کرد.

مهرانی خاطرنشان کرد: سه فاکتور در فضای رقابتی برای شرکت ها مزیت رقابتی ایجاد می کند که اگر سی.آر.ام حدود 80 درصد دست پیاده شود این سه مزیت را برای شرکت به ارمغان می آورد؛ مزیت اطلاعات، ارتباطات و خدمات.

 

بیمه "ما" از شرکت های نوآور و بهره‌مند از توانایی بالای مالی است

در ادامه علیرضا هادی عضو هیئت مدیره شرکت بیمه "ما" در خصوص وضعیت مالی شرکت اظهار کرد: شرکت بیمه "ما" از نظر مالی وضع خوبی دارد و از شرکت های نوآور است.

وی  همچنین هدف از برگزاری این همایش ها را اعلام برنامه ها و استفاده از سخنان اساتید این حوزه عنوان کرد و افزود: این همایش ها برای حل مشکلات برگزار نمی شود چون مشکلات باید در طول کار حل شود.

هادی با اشاره به فرصت ها و پتانسیل هایی که بیمه "ما" در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در بخش فروش مبرهن است که ما پتانسیلی داریم به نام بانک که فرصتی بسیار خوب است و اگر بتوانیم خوب عمل کنیم، بانک به ما وابسته می شود؛ قابل پذیرش نیست که ما به بانک وابسته هستیم، بانک یک فرصت است.

وی ادامه داد: باید حرکات ما در راستای ایجاد مزیت رقابتی باشد؛ امکانات فراهم است تنها به همت و برنامه نیاز دارد.

هادی خاطرنشان کرد: اگر روال ها و فرآیندهای عادی را بدرستی اجرا کنیم، در بخش های بعدی بیمه گذار با ما همراه خواهد شد اما اگر از اجرای موفقیت آمیز همین روال های عادی برنیاییم، دیگر نمی توان انتظاری از بیمه گذار داشت.

 

بازاریابی موفق خارجی مرهون بازاریابی موفق داخلی و رضایت شغلی کارکنان است

در ادامه مدیرفنی شرکت بیمه "ما" اظهار کرد: با توجه به اینکه 70 درصد موفقیت در CRM مرهون پرسنل و افراد در سازمان است، شما بدون بازاریابی داخلی موفق و رضایت شغلی کارکنان محال است بتوانید به بازاریابی خارجی موفق دست پیدا کنید و در آن صورت بازاریابان نمیتوانند سفیران موفقی برای شرکت باشند.

قربانی با اشاره به پورتفوی ایده آل شرکت بیمه "ما" گفت: منظور ما از تولید پورتفوی این هست که طبق برنامه داده شده پورتفویی تولید کنیم که اولا ترکیب آن رعایت شده باشد و دوم تأثیر منفی روی ای.پی.اس شرکت نداشته باشد.

در روز دوم این مراسم ضمن جمع بندی و ارائه نتایج کارگروه های انجام شده توسط دبیران کارگروه ها، جناب آقای حمیدی مدیر امور شعب بانک ملت خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حمیدی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل ،هیات مدیره ،معاونین و مدیران شرکت بیمه "ما" بر لزوم ارائه خدمت فراتر از استانداردها و چارچوب هاو تلاش برای حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و افزایش رضایت مندی مردم تاکید کرد.

زهرا علیپور درویشی مشاور مدیر عامل شرکت بیمه "ما" نیز با ارائه مطالب علمی در حوزه تصمیم سازی و جانشین پروری، به بیان راهکارهای اتخاذ بهترین تصمیم ها در شرایط مختلف پرداخت و روش های بهبود فرصت یابی و فرصت سازی هوشمند و ابعاد مشتری محوری را تشریح کرد.

 

شرکت بیمه "ما" از تمام ابزارهای لازم برای رشد جهشی برخوردار است

در اختتامیه مراسم، حجت بهاری فر ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل قبلی آقای دکتر دلجو ، آقای علیپور و آقای صفدری گفت: از تمام ابزارها و ارکان لازم از جمله سهامداران خوشنام و شناخته شده ، نیروی انسانی جوان و با انگیزه، مدیران با تجربه ، اعضای هیات مدیره توانمند و منسجم و نمایندگان پرتلاش برای رشد و توسعه پایدار و ارتقاء فعالیت های بیمه ای در صنعت بیمه برخوردار هستیم.

مدیرعامل بیمه "ما" با تاکید بر این موضوع که تحول از نیروی انسانی نشات می گیرد گفت:  نیروی انسانی خالق همه ارزش هاست ما نیز با ایجاد فضای امیدوار کننده در بین کارکنان و تاکید بر نظم و انضباط کاری در جهت افزایش پرتفوی شرکت تلاش خواهیم کرد. خواستن ، شرط تحقق آرزوهای بزرگ است که اگر توام با آشنایی با قواعد لازم باشد موفقیت سازمان را تضمین می کند.

وی در پایان بر لزوم تمدید بیمه نامه های گذشته تاکید کرد و خواستار رصد جدی علت عدم تمدید برخی بیمه نامه ها شد و اطهار داشت: پرداخت سریع و به هنگام و درست خسارت منوط به صدور بیمه نامه های صحیح خواهد بود.برای ایجاد تمایز در خدمات دهی می بایستی رسیدگی به پروندهای خسارتی تسریع شود به گونه ای که بیمه گذار حلاوت و شیرینی اخذ پوشش بیمه ای را حس کند .

مدیر عامل شرکت بیمه "ما" برگزاری کارگروه های تخصصی بیمه ای در نخستین روز این همایش را یکی از مفید ترین برنامه های اجرا شده دانست و تصریح کرد:جسارت ناشی از معلومات  مدیران و روسای شعب نسبت به گذشته رشد چشم گیری داشته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب