امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25708 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی مهندس قیصر؛

حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوزاعلام شد/ اعلام سامانه رسیدگی به تخلفات مراکز معاینه فنی

خبرایران: مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز دو مخزنه را ۱۸۱ هزارتومان و هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز تک مخزنه را 112 هزارتومان بدون درنظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد.
حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوزاعلام شد/ اعلام سامانه رسیدگی به تخلفات مراکز معاینه فنی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور؛ مهندس قیصر مدیرعامل اتحادیه و مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور در این‌باره گفت: هزینه کلی معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز  تک مخزن شامل ۶۲هزارتومان به اضافه 9% مالیات بر ارزش افزوده معادل( 5580تومان) برای تست هیدرواستاتیک، ۲۲ هزارتومان هزینه بازدید چشمی، ۲۸ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و در مجموع تست هر خودروی یک مخزنه ۱17580 تومان است.

وی اظهار کرد: همچنین برای خودروهای دومخزنه نیز تست هیدرواستاتیک هر مخزن ۶۲هزارتومان است که در نهایت ۱۲۴هزارتومان به اضافه 9% مالیات بر ارزش افزوده معادل(11160تومان)، ۳۵ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و ۲۲هزارتومان هزینه بازدید چشمی بوده که در نهایت هزینه تست هر خودروی دو مخزنه ۱92160 تومان می‌باشد. در صورت بازدید مخزن دوم مبلغ12هزار تومان به هزینه‌های فوق اضافه می‌شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در مراکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی به منظور تست خودروهای دوگانه سوز به شماره۳۰۰۰۷۱۱۱پیامک بزنند یا در سامانه سیمفا درج نمایند.

وی افزود: سامانه سیمفا و سامانه پیامکی پل‌های ارتباطی شهروندان با مدیریت اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در هر یک از مراکز معاینه فنی خودروی های دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی جهت تست می‌توانند پیامک خود را ارسال نمایند و به این شکایات در مدت ۴۸ساعت رسیدگی خواهد شد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب