امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25706 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه نظارت همگانی1888 در منطقه 10

خبرایران: مدیر اداره بازرسی منطقه 10 از افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه 1888 خبر داد و گفت: این میزان رضایتمندی در حوزه‌های عملكردی سامانه 1888 درنواحی 3 گانه و معاونت ها و سایر ادارات، در 6 ماهه سال 1396 در مقایسه با مدت مشابه در سال 1395، 7 درصد افزایش داشته است. همچنین سهم انتقادها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد كاهش را نشان می‌دهد.
افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه نظارت همگانی1888 در منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهدی جلیلوند ضمن اعلام این خبر رسیدگی به موقع و كیفی به پیام‌های فوریت شهری و شكایات و انتقادات درج شده در سامانه نظارت همگانی 1888 را مستلزم داشتن نیروهای باتجربه، دلسوز، كارآمد و همچنین زیرساخت‌های لازم برشمرد و افزود:هماهنگی، تعامل و تشریك مساعی مؤثر همه مبادی اجرایی و ستادی منطقه دوشادوش نواحی 3 گانه منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع نواقص و معایب شهری شده است.

 وی با اشاره به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه رسیدگی به امور شهروندان و درخواست‌های آنها را از اولویت‌های مدیران شهری دانست و گفت: بر اساس تدابیر شهردار تهران، مدیران اجرایی و ستادی باید با دقت، سرعت و صحت نسبت به رسیدگی به درخواست‌ها و پیام‌های به حق شهروندان بیش از پیش اهتمام داشته باشند، به نحوی كه منجر به جلب رضایت‌مندی آن ها شود.

وی در خصوص پیام‌های دریافتی در سامانه 1888 اظهار کرد: تعداد کل پیام‌ها بر اساس وضعیت ثبت شده در سامانه، مجموعاً 636 مورد بود که شامل 547  پیام انتقاد، 70 مورد پیام تقدیر و تشکر و 19 مورد پیام شکایت بوده است. از مجموعه این پیام‌های دریافتی نیز 89 درصد رسیدگی صورت گرفته، 2 درصد به صورت زمان‌بر و 5/2 درصد نیز در دست اقدام قرار دارد. همچنین از مجموع این پیام‌ها، 378 مورد مربوط به نواحی 3 گانه و 169 مورد مربوط به معاونت‌ها و سایر ادارات بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب