امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25672 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کانکس راکو صنعتی جهانی و رو به گسترش

خبرایران: استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته در جهان رو به گسترش است و سبک‌سازی ساختمان از اهمیت بیش از پیشی برخوردار شده است؛ در کشور ما نیز نیاز به بررسی و تحول در طراحی و ساخت سازه‌های سبک و قابل حمل به‌خوبی احساس می‌شود.
کانکس راکو صنعتی جهانی و رو به گسترش

به گزارش خبرایران، ظاهر کیوسک‌های خدمات شهری و کانکس‌های مطبوعاتی شهر نیازمند تغییر در روند طراحی و شکل ظاهری هستند تا با فضای مدرن شهرهای امروزی خود را همگام کنند.

بنابر اعلام کانکس راکو که با تحقیقات و بررسی نمونه‌های خارجی و داخلی اقدام به ساخت نمونه‌های متفاوتی از این سازه‌ها کرده است، این مجموعه ایرادات نمونه‌های قبلی را رفع کرده و هر سازه را با امکانات و ظاهری متناسب با کاربری که برای آن تعریف شده است، ارائه می‌کند.
محصولات این گروه شامل کانکس، ویلای پیش‌ساخته، کیوسک خدمات شهری، کانکس ویلایی، فست‌فود سیار، کیوسک‌های مطبوعاتی و کانکس دستگاه atm است.

کانکس راکو اعلام کرد: این مجموعه با نگاه جدید و کارشناسانه به سازه‌های پیش‌ساخته و اهمیت ترکیب آنها با فضای شهری می‌کوشد باعث بالارفتن بهره‌وری کیوسک‌های خدمات شهری و ارائه خدمات نوینی مانند ایستگاه‌های دوچرخه، ایستگاه مشاوره‌های پزشکی و  بسیاری از کاربری‌های دیگر از جمله کافی‌شاپ‌های سیار و فروشگاه‌های کوچک شود.

راکو که برند گروه مهندسین راه کوشش است، طراحی اختصاصی و آنالیزهای تخصصی برای هر محصول، دوام و پایداری در کنار ظرافت و زیبایی را از ویژگی‌های منحصر به‌فرد محصولات این خود می‌داند.

کانکس راکو از سال ۱۳۸۲ در زمینه سازه‌های پیش‌ساخته و خانه‌های قابل حمل فعالیت می‌کند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب