امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25671 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

جایگاه‌داران برای حل مشکلات سوخت و جایگاه سوخت با دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری کنند

خبرایران: هدایت‌الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم که در رابطه با سوخت و جایگاه‌های سوخت دانشگاه‌ها و اساتید بهتر می‌توانند به ما کمک کنند و اثر گذاری بالایی دارند.
جایگاه‌داران برای حل مشکلات سوخت و جایگاه سوخت با دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری کنند

به گزارش خبرایران، هدایت‌الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سومین همایش سالیانه جایگاهداران سوخت در رابطه با همکاری جایگاه داران سوخت با دانشگاه‌ها و مراکز علمی اظهارداشت: نکته‌ای که بنده به نمایندگی جایگاه‌داران بیان می‌کنم در رابطه با امضا تفاهم نامه میان جایگاه داران و دانشگاه صنعتی شریف است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تفاهم نامه به دانشگاه ارسال شده و در حال بررسی‌های نهایی است. ما باید به سمتی بریم که به تمام مسائل نگاه علمی و دانش بنیان داشته باشیم و با نگاه علمی به مسائل آن‌ها را حل کنیم. فکر می کنم که در رابطه با سوخت و جایگاه‌های سوخت دانشگاه‌ها و اساتید بهتر می‌توانند به ما کمک کنند و اثر گذاری بالایی دارند.

وی عنوان داشت: در بحث پدافند غیر عامل که در موضوع جایگاه سوخت و سوخت بسیار مهم است که با مسئولین کشوری در همین راستا جلسه‌ای داشتیم و خواهیم داشت این موضوع بارها بیان شده است که باید تمام فعالیت‌ها رو به سمتی برود که مراکز علمی ناظر و همکار با آن پروژه باشند.

خادمی در پایان گفت: از موضوعات دیگر هوشمندسازی و تامین تجهیزات و بخصوص تجهیزات پر مصرف می‌تواند حوزه‌هایی باشد که بتوان با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات علمی آن‌ها را بهبود بخشید و از این ظرفیت برای حرکت رو به جلو و پیشرفت استفاده کرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب