امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25638 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی دفتر نمایندگی کهریزک در قم و ورامین

خبرایران: مراجعه مستقیم به دفاتر کمک‌های مردمی جهت اهداء و پرداخت وجوه و اموال مازاد، یکی از متداول‌ترین روش‌های موسسه خیریه کهریزک است
راه اندازی دفتر نمایندگی کهریزک در قم و ورامین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛  به منظور سهولت ارتباط مردم با آسایشگاه و امکان‌تسریع در پرداخت وجوه و اموال مازاد، کهریزک اقدام به تأسیس دفاتری در سطح شهر‌تهران و استان‌البرز نموده است.

درحال حاضر علاوه بر 32 دفتر نمایندگی کهریزک، 2 دفتر نمایندگی دیگر نیز در استان قم و ورامین  راه اندازی شده است. شعبه قم به نشانی: قم،انتهای بلوارامین،بلوارغدیر،کوچه8، مجتمع آموزشی مفید  و  شعبه ورامین به نشانی: ورامین، بعد از دانشسرا، بلوار شهید باهنر، نرسیده به میدان امام حسین(ع)، نبش کوچه میری می باشد.

همچنین در سال‌های اخیر موسسه خیریه کهریزک با هماهنگی شورای شهر و شهرداری تهران مجوز نصب و راه‌اندازی تعدادی کیوسک را در میادین میوه و تره بار اخذ نموده که هموطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌های آسایشگاه در این میادین، نسبت به پرداخت وجوه خود اقدام نمایند.

هموطنان ارجمند می توانند با مراجعه به وب سایت کهریزک به نشانی  www.kahrizak.com آدرس سایر دفاتر و نمایندگی‌های موسسه خیریه کهریزک را ملاحظه نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب