امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25521 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دو انتصاب جدید در وزارت ارشاد

خبرایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی «مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد» و «مشاور وزیر در امور فرهنگی، دینی» را رسما منصوب کرد.
دو انتصاب جدید در وزارت ارشاد

به گزارش خبرایران، سید عباس صالحی روز شنبه حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی را به سمت دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد و حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی را به سمت مشاور وزیر در امور فرهنگی، دینی خود برگزید.

 

دو انتصاب جدید در وزارت ارشاد
 
در حکم سید عباس صالحی خطاب به حبیب رضا ارزانی آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند و صلاحیت های علمی جناب عالی به استناد مصوبه سیصد و دومین جلسه مورخ ٧١/١٢/١٨ شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان ' مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد' منصوب می شوید.
همچنین تا تعیین مدیر کل استان، اداره سرپرستی اداره کل اصفهان نیز به جناب عالی محول می گردد.

 

دو انتصاب جدید در وزارت ارشاد
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی را رسما به عنوان «مشاور وزیر در امور فرهنگی، دینی» منصوب کرد.


در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ارباب سلیمانی آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان 'مشاور وزیر در امور فرهنگی، دینی' منصوب می شوید.
حمید رضا ارباب سلیمانی بیش از ١٠ سال عهده دار مسئولیت دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.
حبیب رضا ارزانی نیز تاکنون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بوده است که با حفظ سمت به دبیری ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب