امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25516 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی های دیجیتال:

تنها اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در وزارت ارشاد اجازه شرکت در نمایشگاه رسانه های دیجیتال را دارند

خبرایران: مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی های دیجیتال گفت: افراد و شرکتهایی که درخواست اختصاص غرفه در این نمایشگاه را دارند بایستی در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده باشند.
تنها اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در وزارت ارشاد اجازه شرکت در نمایشگاه رسانه های دیجیتال را دارند

به گزارش ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، پدرام ملایری با بیان این مطلب افزود: از جمله ویژگی‌های درخواست کنندگان شرکت در نمایشگاه این است که حتماً باید در سامانه های مرکز رسانه‌های دیجیتال ثبت شده و دارای کد شامد برای شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مویایل، لوگوی طلایی برای سایت یا پروانه انتشار و تکثیر برای نرم افزارها داشته باشند.
وی تأکید کرد: تمامی شرکت کنندگان موظف به رعایت آیین نامه نمایشگاهی می باشند و هرگونه ثبت نام برای آموزشگاه ها و پیش فروش محصولات در نمایشگاه ممنوع می باشد.
مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تشریح فرایند نظارت بر غرفه های نمایشگاه اظهار داشت: کلیه عوامل بازرسی در ایام برگزاری نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت و مراجعین محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به این کمیته منعکس نمایند.
وی همچنین با اشاره به وجود هولوگرام با شماره سریال ویژه بر روی تمامی محصولات دیجیتال عرضه شده در نمایشگاه گفت: بازدیدکنندگان عزیز می توانند شماره محصول ثبت شده بر روی هولوگرام را به شماره 30008211 پیامک نمایند تا تمامی اطلاعات مالکیتی اثر برای آنها ارسال شود.
مدیر کمیته بازرسی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همچنین از مردم خواست تا با دقت نظر بیشتر در هنگام خرید محصولات و اطمینان از دارا بودن جدول مشخصات و هولوگرام محصول، اقدام به خرید نمایند تا در صورت بروز مشکل قابلیت پیگیری وجود داشته باشد.
ملایری خاطرنشان ساخت: هموطنان می‌توانند هرگونه شکایت خود را در تمام طول سال در زمینه محصولات و رسانه های دیجیتال در بخش شکایات تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.saramad.ir و یا سامانه پیامکی 10001314 ثبت نمایند و یا از ساعت ۸ صبح الی ۷ بعد از ظهر با بخش بازرسی این مرکز با شماره 88321756 -021 تماس بگیرند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب