امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25500 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین کانون محیط زیست مدارس در شمال تهران تشکیل شد

خبرایران: اولین کانون محیط زیست مدارس، با هدف ارتقای فرهنگ و آگاهی های محیط زیستی دانش آموزان و جلب مشارکت آنها در مباحث محیط زیست شهری در شمال تهران تشکیل شد.
اولین کانون محیط زیست مدارس در شمال تهران تشکیل شد

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي شهرداري منطقه يک آسیه اقدسی مدیر اداره محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : در کانون های محیط زیست مدارس موضوعات مختلف محیط زیستی با محوریت شهر تازه و کارگروه های آن به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی گفت: مجتمع آموزشی دخترانه خرد اولین مدرسه در شمال تهران است که در طرح تشکیل کانون های محیط زیست قرار گرفت و تا کنون با حضور 200 نفر از دانش آموزان عضو کانون توانسته فعالیت های زیست محیطی خود را ارتقاء دهد.

اقدسی با اشاره به اینکه مدارس منتخب طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش شهر تهران به شهرداری معرفی شدند تصریح کرد:این کانون ها در کارگروه های شهر تازه" تنوع زیستی، آب و انرژی، زمین پاک و هوای پاک" فعال می شوند و به انجام فعالیت های مختلف آموزشی، فرهنگی و... در زمینه محیط زیست می پردازند.

وی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، اداره محیط زیست و انرژی منطقه نیز با همکاری و مشارکت ناحیه 2 اقدام به اهدای گلدان های گل و تحویل  تابلوی "کانون محیط زیست مدرسه" به این مدرسه نمود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب