امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25467 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردارقلب طهران خبر داد:

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه 12 بر مبنای استاندارد ISO14001

خبرایران: شهردار منطقه 12 تهران از تمدید گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست این منطقه بر مبنای استاندارد ISO14001 خبر داد.
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه 12 بر مبنای استاندارد ISO14001

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، دکتر پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 گفت : اداره محیط زیست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست با همکاری معاونت ها ، ادارات و نواحی شش گانه ، برای نهمین سال پیاپی موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست از سوی شرکت بین المللی IMQ ایتالیا شد.

وی افزود : در این ممیزی که به مدت 2 روز از سطح منطقه ، نواحی و سایت های عملیاتی صورت گرفت ، ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد پرداختند.

شهردارقلب طهران ادامه داد : در این ممیزی ، ممیزان ضمن اشاره به پروژه های اجرا شده به منظور ارتقاء کیفیت زندگی در منطقه 12 و بیان نقاط قوت موجود که منتج به بهبود مستمر سیستم محیط زیست گردیده ، موفقیت شهرداری منطقه 12 به تمدید گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست برای دومین سال پیاپی بدون هیچ گونه عدم انطباقی را اعلام نمودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب