امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25410 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شب خاموشی مسی در متروپولیتانو؛

لیونل مسی یک رقیب غیرمنتظره برای کفش طلا پیدا کرد

خبرایران: لیونل مسی حالا یک رقیب تازه برای خود در راه کسب کفش طلای فصل 2017-18 می بیند.
لیونل مسی یک رقیب غیرمنتظره برای کفش طلا پیدا کرد

به گزارش خبرایران، مسی فصل را طوفانی شروع کرده و پس از گذشت 8 هفته از لالیگا توانسته 11 گل به ثمر برساند. او فصل گذشته با زدن 37 گل توانست برای چهارمین بار فاتح کفش طلای اروپا شود و البته تا روزهای پایانی، باس  هلندی از تیم اسپورتینگ لیسبون را رقیب جدی خود می دید.

 

در فصل جاری مسی فعلا در رتبه چهارم جدول رده بندی برترین گلزنان اروپایی قرار دارد؛ اما در حال حاضر بزرگترین رقبای او، فالکائو و چیرو ایموبیله هستند.

در این میان حضور ایموبیله در کنار مسی عجیب جلوه می کند. مهاجم باشگاه لاتزیو و تیم ملی ایتالیا فصل را به شکلی باورنکردنی شروع کرده است و با دبل شب گذشته اش برابر یوونتوس توانست مثل مسی 11 گله شده و با 22 امتیاز در کنار فوق ستاره آرژانتینی قرار بگیرد. فالکائو نیز 12 گله است و با 24 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

در حال حاضر آلبرت پروسا از اینفونت استونی با زدن 27 گل و کسب 27 امتیاز اول است؛ فالکائو با 12 گل و 24 امتیاز دوم است؛ رائونو ساپینن از فلورا با 23 گل و 23 امتیاز سوم است و مسی و ایموبیله در جایگاه چهارم قرار دارند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب