امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25396 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در 15 ماه اخیر صورت گرفت؛

پلمب 120 مجموعه ورزشی استان تهران

خبرایران:مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: 120 مجموعه ورزشی در 15 ماه اخیر به دلیل توزیع داروهای مکمل غیرقانونی در مجموعه های بدنسازی و سایر اماکن توسط کارشناسان این اداره کل پلمب شد.
پلمب 120 مجموعه ورزشی استان تهران

رضا گلمحمدی روز شنبه جمع خبرنگاران اظهار داشت: سمینار آگاهی بخشی مکمل ها نیز باهمکاری دانشگاه شهید رجایی و هیات استانی و فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز ابتدای آذرماه در این دانشگاه برگزار می شود و در این سمینار افزون بر 700 نفر از مدیران آخرین دستورالعمل استفاده این داروها و مکمل های نیروزا و مشکلات آنها را در ورزش را آموزش می بینند.

* 12 مجموعه ورزشی استان تهران رفع تصرف شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: یکی از اقدامات مهم واحد املاک و بخش حقوقی، رسیدگی به پرونده تصرفات عرصه و عیان( زمین و مجموعه ها ورزشی) از طریق بخش قضایی و سازمان بازرسی کل کشور بود.
گلمحمدی گفت: در این اقدام 12 مجموعه ورزشی با ارزش افزون بر 600 میلیارد تومان به این اداره کل واگذار شد.
وی همچنین به واگذاری 200 مجموعه ورزشی استان در قالب ماده 88 قانون مبنی بر واگذاری به بخش خصوصی افزود: در این طرح افزون بر 13 میلیارد تومان به خزانه دولت واریز می شود.
گلمحمدی خاطر نشان کرد: همچنین در ماده 27 مبنی بر تکمیل و بازسازی پروژه های ورزشی , امسال 5 پرونده قرارداد (بی او تی) با همکاری بخش خصوصی منعقد شد.
وی با بیان اینکه قرارداد استفاده بخش خصوصی پس از اتمام پروژه های ورزشی 10 ساله خواهد بود گفت: در حال حاضر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق بخش خصوصی برای تکمیل این اماکن ورزشی هزینه خواهد شد.
* مالکیت 60 درصد مجموعه تختی مورد مناقشه با بنیاد مستضعفان
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران افزود: وسعت مجموعه ورزشی تختی 100 هکتار و 5 هزار متر مربع است که 60 درصد زمین مجموعه ، مورد مناقشه با بنیاد مستضعفان است.
وی گفت: پرونده این موضوع از طریق بخش حقوقی وزارت ورزش و بنیاد مستضعفان در حال رسیدگی است.
* تهران جایگاه سی ام از نظر سرانه ورزشی
گلمحمدی افزود: طبق آخرین آمار وزارت ورزش و جوانان، سرانه ورزشی استان تهران با 46 سانتی متر مربع جایگاه سی ام کشور را دارد.
وی گفت: در حال حاضر افزون بر 4 هزار و 700 مجموعه آبی, توپی, ورزشگاه چمنی و سالن های چند منظوره در سطح استان تهران وجود دارد.
وی همچنین از احداث مجموعه ورزشی بانوان در شرق تهران با مساحت 3 هزار متر مربع در مجموعه بعثت خبر داد و افزود: برای احداث این مجموعه بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب