امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25394 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مصلای تهران، میزبان نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال

خبرایران: نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال، همزمان با هفته کتاب از 20 تا 26 آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‏شود.
مصلای تهران، میزبان نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرایران از ستاد خبری نمایشگاه، در این رویداد فرهنگی و اقتصادی باحضور ناشران کتب دانشگاهی و آموزشی و عمومی و رسانه های دیجیتال برگزار خواهد شد.

در حوزه کتاب این نمایشگاه علاوه براینکه محمل مناسبی برای تعاملات میان فعالان صنعت  نشر فراهم می‏کند، جاذبه لازم را برای تولیدکنندگان (ناشران) و مصرف‌کنندگان (استادان دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، عموم مردم و...) خواهد داشت.

در حوزه رسانه های دیجیتال نیز با توجه به گسترش آن طی چند سال گذشته، نقش و اهمیت رسانه های دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانه ها در کنار رسانه های مکتوب وظیفه اطلاع رسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند و به همین دلیل تقویت این رسانه ها و آشنا نمودن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکار ناپذیر است که این مهم یکی از اهداف نمایشگاه می باشد.

این نمایشگاه با مشارکت مصلای تهران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز رسانه های دیجیتال برگزار می‏شود و بسترها و مجاری مهمی را برای همکاری و تعامل با نهادهای صنفی در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال تعریف کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب