امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25388 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین نادرخانی اعلام کرد؛

حضور اپ استورها و تولید کنندگان اپلیکیشن های تلفن همراه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

خبرایران: مدیر بخش نرم افزارهای تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با هدف ارایه آخرین دستاوردها، توانایی ها و آشنایی هرچه بیشتر کاربران با حوزه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی به ویژه نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می گردد.
حضور اپ استورها و تولید کنندگان اپلیکیشن های تلفن همراه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نادرخانی با بیان این مطلب افزود: رشد بالای استفاده از ابزارهای هوشمند بین مردم، نقش و اهمیت تلفن همراه در بین کاربران  را بیش از پیش افزایش داده است و این مساله نیازمند توجه ویژه به بخش نرم افزارهای تلفن همراه می باشد.

وی تاکید کرد: بخش نرم افزارهای تلفن همراه با هدف آشنایی مردم با فرصت ها، آسیب ها و چالش های این حوزه ایجاد گردیده است و طیف گسترده‌ای از شرکت ها، سازمان‌ها و مراکز معتبر پژوهشی مرتبط با حوزه رسانه های دیجیتال در آن شرکت می‌کنند.

مدیر بخش نرم افزارهای تلفن همراه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اظهار داشت: در نمایشگاه امسال فروشگاه های عرضه بازی و نرم افزارهای تلفن همراه (اپ استورها)، تولیدکنندگان محتواهای اپراتورها، کسب و کارهای نوپای اینترنتی (استارت آپ ها) و توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایلی آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید عموم مردم قرار خواهند داد.

نادرخانی خاطرنشان کرد: در بخش جنبی نمایشگاه کارگاه ها و نشست های تخصصی با هدف آشنایی بیشتر فعالان این حوزه و همچنین عموم مردم با کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ارتقای سطح سواد رسانه ای بازدید کنندگان برگزار می گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب