امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25373 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیرخانه جشنواره حسنات اعلام کرد؛

ثبت 1525 اثر در دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات/ مهلت ثبت آثار تمدید شد

خبرایران: بنا بر اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تاکنون یک هزار و 525 اثر در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده و مهلت ثبت آثار نیز تا اول آذرماه تمدید شده است.
ثبت 1525 اثر در دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات/ مهلت ثبت آثار تمدید شد

به گزارش خبرایران از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، فراخوان هفتمین دوره از  جشنواره حسنات 15 مرداد ماه سال جاری اعلام شد و تا پایان مهلت مقرر مصادف با 15 مهر ماه بیش از یک هزار و 525 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. 

از این رو بر اساس تفکیک آثار ثبت شده  520 اثر در بخش داستانی، تعداد 302 اثر در بخش مستند،تعداد 112 اثر در بخش پویانمایی، تعداد 413 اثر در بخش فیلمنامه و تعداد 178 اثر در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه در دبیرخانه این جشنواره ثبت شده است. 

یادآور می‌شود که شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره به منظور کسب اطمینان از ارسال اثر خود به دبیرخانه بایستی با مراجعه به سایت جشنواره از آخرین وضعیت اثر خود آگاهی یابند. 

گفتنی است به دلیل درخواست مکرر فیلمسازان و فیلمنامه نویسان علاقمند به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره و با نظر دبیر جشنواره، رسول صدرعاملی مهلت ارسال آثار تا اول آذرماه 1396 تمدید شد.

شایان ذکر است آخرین مهلت ارسال اثر در بخش  مسابقه هر شهروند یک فیلم کوتاه نیز تا اول بهمن ماه 1396 اعلام شده است و در این بخش علاقمندان  می توانند آثار خود را که با استفاده از تلفن همراه و یا دوربین خانگی و حداکثر به مدت زمان پنج دقیقه تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره بر اساس مقررات این بخش که در سایت اطلاع رسانی جشنواره به آدرس hasanatfilm.ir   است، ارسال کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب