امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25362 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی (ipap) در شهرآفتاب

خبرایران: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی (ipap) در شهرآفتاب آغاز به کار کرد
آغاز به کار نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی (ipap) در شهرآفتاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شهرآفتاب، نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، لهستان، ترکیه و چین و در فضایی بالغ بر 15 هزار مترمربع برگزار شد.

بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، تحت نظارت نمایشگاه drupa و برند IPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و زیرنظر برند بین الملی pacprocess خواهد بود.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی در نخستین سال برگزاری توانسته است در کنار نمایشگاه های pacprocess دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک به اتحاد بین المللی نمایشگاه های interpack بپیوندند و با افتخار نام ایران را در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار دهد.

از اهداف این نمایشگاه تبدیل شدن ایران به قطب تخصصی حوزه چاپ و بسته ‌بندی در منطقه است تا محلی برای گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز دنیا شود.

مشارکت کنندگان این نمایشگاه از بخش های خدمات پیش تولید چاپ، خدمات پس از چاپ، ماشین آلات، ابزار و تجهیزات جانبی چاپ، چاپ دیجیتال، تبدیل و بسته بندی کاغذ، مواد اولیه، مواد کمکی برای بسته بندی، نرم افزارهای مدیریت چاپ خواهند بود.

همچنین بخش های فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی شیرینی جات و نان ها، مواد بسته بندی، روش های بسته بندی و تولید بسته بندی، ماشین آلات ساخت و تولید مواد بسته بندی در این نمایشگاه مشارکت دارند.

در طول برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی سمینار SAVE FOOD با همکاری سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد(فائو)، انجمن مهندسی و سازندگان ماشین آلات بسته بندی و فرآوری محصولات غذایی آلمان (VDMA) و نمایشگاه دوسلدورف برگزار خواهد شد.

یادآور می شود که قرار است هیئت های مختلف خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، پاکستان، الجزیره، گرجستان، هند، کانادا، امارات متحده عربی، قطر، مصر و افغانستان جهت بازدید از این نمایشگاه به تهران سفر کنند.

نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران از امروز تا 23 مهر در محل نمایشگاه شهر آفتاب از ساعت 10 تا 18 پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان به صنعت چاپ و بسته بندی خواهد بود و مراسم افتتاحیه نیز ساعت 11 در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب