امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25334 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر اجرایی نمایشگاه اعلام کرد:

۳۰ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است

خبرایران: مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، پایان مهر را آخرین مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه اعلام کرد.
۳۰ مهر آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد موحد با بیان این مطلب افزود: شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال حداکثر تا پایان مهرماه فرصت دارند تا برای ثبت نام و شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اسلام دیجیتال اقدام نمایند و این مهلت به دلیل ملاحظات در نظر گرفته شده از سوی مصلی تهران به عنوان محل برگزاری نمایشگاه و زمان لازم برای تهیه پیش نیازها قابل تمدید نیست.

وی با تاکید بر استقبال بسیار خوب شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در مرحله پیش ثبت نام، اظهار داشت: ضروری است تمامی شرکت‌ها و فعالان حوزه دیجیتال نسبت به تکمیل ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال تاکید کرد: اولویت در جانمایی و تحویل غرفه به شرکت کنندگان نیز با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

آغاز طرح «ناشر شو» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبر دیگر از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، دبیر بخش نشر دیجیتال این نمایشگاه گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه کمپین «ناشر شو» در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال اجرا می‌شود.

ابوالفضل قناعت پیشه با بیان این مطلب افزود: کسانی که تمایل دارند به عنوان ناشر دیجیتال در سطح کشور فعالیت کنند می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه‌های درنظر گرفته شده برای این کمپین، به عنوان شخص ناشر دیجیتال ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به تعریف ناشر دیجیتال بیان داشت: ناشر دیجیتال به کسی گفته میشود که هرگونه تولید محتوای دیجیتال شامل نرم افزارهای رایانه ای، بازی، انیمیشن، اپلیکیشن‌های موبایل، آموزش‌های مجازی، فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ و سایر فعالیتهای مرتبط در این زمینه را داشته باشد.

دبیر بخش نشر دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با تاکید بر امکان ثبت نام افراد به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی جهت فعالیت در حوزه نشر دیجیتال تصریح کرد: از مزیت‌های این طرح معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده برای ناشران دیجیتال و همچنین اعطای تسهیلات و کمکهای مختلفی جهت توسعه کسب و کارهای دیجیتال است.

قناعت پیشه ادامه داد: ناشران دیجیتال پس از اتمام فرآیند ثبت نام می‌توانند در حوزه تولید محتوای دیجیتال و سایر کسب و کارهای دیجیتال وارد به فعالیت بپردازند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در دو بخش کلی نرم افزارها و محتوای چند رسانه ای گفت: از جدیدترین آثار منتشر شده توسط ناشران کشوری در این دو بخش طی ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

یادآوری می‌شود، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ ابان ماه جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این حوزه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب