امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25245 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیات در نشست خبری نمایشگاه تراکنش 2017 مطرح کرد؛

سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 به مهمترین رویداد خاورمیانه تبدیل خواهد شد/ تبدیل شدن به قطب منطقه جزازطریق توسعه کسب و کار خصوصی امکان پذیر نیست / محتوای سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران اکوسیستم بانکداری و بانکداری دیجیتال است

خبرایران:مدیرعامل مرکز فابا گفت: تعامل بانک های خصوصی با دنیا، نشان دادن ظرفیت ایران برای جذب سرمایه گذاری های جدید در بخش فناوری پرداخت و کمک به توسعه بخش خصوصی واقعی از جمله کارکردهای سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017 خواهد بود.
سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 به مهمترین رویداد خاورمیانه تبدیل خواهد شد/ تبدیل شدن به قطب منطقه جزازطریق توسعه کسب و کار خصوصی امکان پذیر نیست / محتوای سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران اکوسیستم بانکداری و بانکداری دیجیتال است

به گزارش خبرنگار خبرایران ،نشست خبری «سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017» صبح امروز16 مهرماه 1396 با حضور«دکترکوروش پرویزیان» رئیس شورای سیاستگذاری بانک های خصوصی،«محمد مراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک)و دبیرکل سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017  و اصحاب رسانه در مرکز فابا برگزار و دراین نشست خبری محمد مراد بیات دبیرکل سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017  اظهارداشت: سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 به قطب رویدادهای خاورمیانه تبدیل خواهد شد. چرا که برای نخستین بار درایران 53 شرکت استارت آپی و فین تک حضور پر رنگی خواهند داشت.

بیات تصریح کرد: سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران2017 باعث رونق در توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی و عرصه فناوری های نوین و صنعت پرداخت  خواهد شد . چرا که دنیای آینده دنیای همکاری بانک ها و فین تک هاست وما باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای حرکت به سمت توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی استفاده خوبی داشته باشیم.  .

دبیرکل سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 عنوان داشت: محتوای سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران اکوسیستم بانکداری و بانکداری دیجیتال است و ما از بانکداری سنتی به سمت بانکداری نوین در حرکت هستیم و کارکردهای نمایشگاه مشخص و تعیین شده است که می توان به نمایش ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه و زمینه سازی برای افزایش تعامل با عرصه بین الملل نیز دراین خوص رسید.

وی ابرازداشت:اعتقادم براین است که سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2017 به مهمترین رویداد خاورمیانه تبدیل خواهد شد و بانک ها و شرکت های خصوصی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.چرا که تبدیل شدن به قطب منطقه به جز از طریق توسعه کسب و کار خصوصی امکان پذیر نیست.

بیات خاطرنشان کرد: اکنون میان تراکنش های بانکی به 5/1 میلیارد تراکنش رسیده که همچنان در حال توسعه است و خوشبختانه ما از بانکداری سنتی که مبتنی بر مراجعه حضوری است، فاصله گرفته ایم، باید به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کنیم و در این نمایشگاه، بانکداری و پرداخت دیجیتال دنبال می شود، این نمایشگاه ظرفیت های گسترده بخش خصوصی در بخش فناوری های جدید را نشان می دهد.

وی درپایان سخنان خود گفت: تعامل بانک های خصوصی با دنیا، نشان دادن ظرفیت ایران برای جذب سرمایه گذاری های جدید در بخش فناوری پرداخت و کمک به توسعه بخش خصوصی واقعی از جمله کارکردهای این نمایشگاه به شمار می رود و ما با برگزاری نشست های تخصصی با موضوعاتی نظیر اینترنت اشیا، استانداردهای بانکی و فرایندهای بانکداری در حاشیه این نمایشگاه تلاش می کنیم که دراین خصوص قدم های مثبتی را برداریم.

بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران 2  تا 4  آبان 1396 در بوستان گفتگو تهران برگزار می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب