امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25217 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شبکه فروش بیمه آرمان متحول می شود

خبرایران: مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آرمان از تدوین و اجرای برنامه راهبردی با هدف ایجاد تحول و پویایی در سطح شبکه فروش و امور نمایندگان و کارگزاران این شرکت خبر داد.
شبکه فروش بیمه آرمان متحول می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه آرمان، بهمن سوری در جلسه شورای مدیران با اعلام این مطلب افزود: این مدیریت به منظور تحقق اهداف شرکت، بر اساس این برنامه راهبردی حرکت خواهد کرد و سعی دارد تا با حمایت مدیریت ارشد و همکاری و مساعدت سایر مدیران حوزه ستادی، چالش ها و مسائل این حوزه را برطرف نماید و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشد.

سوری با بیان اینکه شبکه فروش و نمایندگان مهم ترین قشر شرکت بیمه به لحاظ خط مقدم تماس با جامعه هستند افزود این برنامه در واقع با هدف ترمیم و ساماندهی شبکه فروش و نمایندگان در دستور کار قرار گرفته و به جد پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر نمایندگان در بهبود فضای کسب‌ و کار و رشد و تعالی شرکت، بر تقویت و افزایش سطح علمی و فنی آنها تأکید کرد و سطح‌بندی و توانمندسازی نمایندگان، افزایش آموزش‌های تخصصی، توسعه زیرساخت‌ها، تفویض اختیار و تأمین خواسته های آنان را از جمله ی برنامه های راهبردی این مدیریت برشمرد.

بر اساس این گزارش، دستور العمل بازدید و نظارت بر نمایندگان نیز به شعب و سرپرستی های این شرکت ابلاغ شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب