امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25179 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دختر دانشجو تهرانی در دخمه شیطانی 3 جوان گرفتار شد

خبرایران: پسر جوان که دختر دانشجو را ربوده و به همراه دو دوست دیگرش وی را آزار داده بود با حکم قضایی به شلاق و تبعید به نقطه ای بد آب و هوا محکوم شد.
دختر دانشجو تهرانی در دخمه شیطانی 3 جوان گرفتار شد

به گزارش خبرایران، رسیدگی به این پرونده از دهم آبان ماه سال 95 به دنبال شکایت دختر دانشجو در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

وی گفت: عصر از دانشگاه به خانه برگشتم اما مادرم خانه نبود و کلید یدک خانه را به همراه نداشتم. به همین خاطر مقابل در خانه روی یک پله نشستم و منتظر بازگشت مادرم شدم. دقایقی نگذشته بود که یک پسر جوان با موتور وارد کوچه شد. اوچند بار از کوچه مان عبور کرد و وقتی متوجه شد دقایقی است تنها روی پله نشسته ام از موتور پیاده شد. او که سپهر نام داشت گفت قصد دارد به من کمک کند. به او گفتم منتظر بازگشت مادرم هستم اما سر صحبت را باز کرد و از من خواست تا همراهش به یک کافی شاپ برویم. من هم که بیکار بودم پذیرفتم و سوار موتور او شدم.

این دختر ادامه داد: پسر جوان مرا به حوالی جاده کن برد. سپس از من خواست تا همراه او به خانه دوستش بروم. او می گفت قصد دارد ماشین مدل بالای دوستش را از او قرض بگیرد. من که به پسر جوان اعتماد کرده بودم وارد خانه شدم اما آنجا با دو پسر دیگر روبه رو شدم. آنها به سمتم حمله کردند و دست و پایم را با طناب بستند و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند.

سپهر هم که شاهد ماجرا بود مرا آزار داد. سپس تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم در غیر این صورت چون آدرس خانه مان را می داند به محله مان می آید و آبرویم را می برد.

دختر جوان گفت: آن شب با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و ماجرا را به مادرم گفتم.

به دنبال شکایت این دختر تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شد.با نشانی هایی که دختر دانشجواز دخمه شیطانی پسران جوان به پلیس داده بود سپهر و دو دوستش ردیابی و بازداشت شدند. آنها در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge بابایی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

سپهر منکر ربودن و آزار دختر جوان شد و ادعا کرد شیرین با میل خودش همراه او به خانه دوستانش رفته است.دو متهم دیگر اما آزار دختر جوان را گردن گرفتند و ابراز پشیمانی کردند. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سپهر را به 99 ضربه شلاق Whip و 2 سال تبعید به نیک شهر محکوم کرد. دو دوست دیگر وی نیز هر کدام به 99 ضربه شلاق محکوم شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب