امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2510 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح کشیک نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد/استقرار 480 شعبه نوروزی در کشور

خبرایران: مسئول کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی از استقرار 480 شعبه کشیک نوروزی در کشور خبر داد و گفت: اجزای طرح کشیک نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد.
اجرای طرح کشیک نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد/استقرار 480 شعبه نوروزی در کشور
به گزارش خبرایران، علیرضا جواهری در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: مرحله اول کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از 17 اسفند آغاز شده و تا 29 اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم کشیک نوروزی گفت: مرحله دوم کشیک نوروزی از اول تا 15 فروردین ماه 93 آغاز می شود و رسیدگی ها در سه محور کالا و خدمات، بهداشت و درمان و دارو و همچنین قاچاق کالا صورت می گیرد.

جواهری با تأکید بر اینکه هنوز آماری از میزان تخلفات صورت گرفته گزارش نشده، افزود: ما در مرحله اول بر روند فروش کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، گوشت، تخم مرغ، آجیل، شیرینی، و پوشاک نظارت می کنیم.

مسئول کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: ما از اول فروردین ماه نظارت بر مهمان سراها، هتل ها و رستوران های غذاخوری شهری و بین شهری را در دستور کار قرار خواهیم، همچنین نظارت بر انیارها و سردخانه ها را در دستورکار داریم تا احتکار میوه جلوگیری شود.

جواهری در پایان گفت: 200 شعبه مستقر و 280 شعبه سیار در طرح کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی فعال هستند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب