امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2509 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز طرح مشترک امداد‌ نوروزی دو شرکت خودورسازی کشور؛

جعفری: ایران خودرو 2190 اکیپ امدادی را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان کشور قرار می دهد/ کرفی: امسال با بهره گیری از امکانات موجود خدمت امدادی مشترک را به مشتریان ارایه می کنیم

خبرایران: طرح مشترک امداد خودروی نوروزی ایران خودرو و سایپا از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت.
جعفری: ایران خودرو 2190 اکیپ امدادی را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان کشور قرار می دهد/ کرفی: امسال با بهره گیری از امکانات موجود خدمت امدادی مشترک را به مشتریان ارایه می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرایران، علی جعفری بیان اینکه، کاهش شاخص انتظار مشتری با دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به اجرا در می آید، افزود: تعداد امدادهای بالای 60 دقیقه یک شاخص مهم دیگری است که بر اساس اهداف تعیین شده در گروه صنعتی ایران خودرو، 95 درصد امدادها باید در زمانی کم تر از 60 دقیقه انجام شود.

وی سپس با اشاره به اجرای طرح مشترک ویژه امداد نوروزی 93 که از 25 اسفند ماه جاری آغاز می شود و تا 17 فروردین ماه 93 ادامه خواهد داشت، گفت: امداد خوروی ایران وسیع ترین عملیات امداد نوروزی در 14 سال اخیر کشور است.  ایران خودرو 2190 اکیپ امدادی را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می دهد.

وی، استفاده مشترک از پتانسیل ایران خودرو و سایپا را یکی از موارد مهم در این طرح امداد نوروزی برشمرد و گفت: از رسانه ها درخواست می شود تا در مورد امدادهای متفرقه اطلاع رسانی کرده و مردم را دعوت به استفاده از امداد مشترک امداد ایران خودرو و سایپا کنند.

مدیر عامل امداد خودروی ایران سپس با اشاره به 71 مجوز صادر شده به امدادهای متفرقه، خواستار روشن شدن دلایل صدور مجوز به این امدادها شد.

جعفری گفت: ایران خودرو مایل به واگذاری امداد خودرو به بخش خصوصی است، اما بخش خصوصی باید معتبر و توانمند و از بنیه مالی، آموزش آکادمیک، تخصص و تعهد امدادگران برخوردار باشد.

وی تنها شماره رسمی امدادخودروی ایران را 096440 عنوان کرد و از مشتریان خواست چنانچه از هر شماره دیگری به نام امداد ایران خودرو با آنها تماس گرفته شود، نپذیرند.

جعفری با بیان اینکه در مرکز تماس ایران خودرو بیش از 200 نفر فعالیت دارند، اظهار داشت: مرکز تماس ایران خودرو جزو سه مرکز برتر تماس خودرویی در آسیا است که به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان است.

در ادامه مراسم علی نمکین - مدیر عامل شرکت ایساکو - در مراسم طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا اظهار کرد: توقف و خرابی خودرو در جاده‌های برون‌شهری باعث ایجاد اضطراب در سرنشینان می‌شود.

وی با بیان این‌که خریداران خودرو انتظار دارند خدمات امدادی مناسبی با آنها ارائه شود، خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی در جاده‌های بین شهری خدمات امدادی باید در اسرع وقت ارائه شود.

نمکین ادامه داد: در این زمینه طرح مشترک امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا با هدف پوشش‌دهی بیشتر خودروهای در حال تردد در کشور اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ایساکو با بیان این‌که در پایان تعطیلات نوروزی گزارش عملکرد این طرح براساس آمارهای به دست آمده ارائه خواهد شد، تصریح کرد: تمام دارندگان محصولات ایران خودرو و سایپا می‌توانند در تماس با شماره‌های امداد ایران خودرو و سایپا خدمات امدادی را دریافت کنند.

مدیر عامل امداد خودروی ایران نیز در این مراسم گفت: شاخص زمان انتظار مشتریان از زمان تماس تا رسیدن امداد به محل، به کمتر از 30 دقیقه در سطح کشور کاهش پیدا می کند که 10 دقیقه کمتر از میانگین جهانی است.

 

** برخی امدادخودروها صرفا یدک‌کش هستند

 

مدیر عامل امداد خودروی سایپا گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های امداد خودرویی صرفا یک یدک‌کش با خدمات غیرقابل تایید هستند.

این طرح که شامل گسترده ترین ناوگان امداد رسانی شبانه روزی در سراسر کشور است از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین ماه 1393 به اجرا درمی آید .

مدیرعامل امداد خوردو سایپا درمراسم افتتاح این طرح گفت: امسال با بهره گیری از امکانات موجود خدمت امدادی مشترک را به مشتریان ارایه می کنیم .

احمد کرفی با بیان این که حدود 90درصد محصولات سواری کشور متعلق به شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا است، گفت: در این خدمت مشترک دو شرکت نسبت به ارایه خدمات امدادی به مشتریان هم پوشانی دارند .

وی سپس با اشاره به اجرای طرح ملی امداد رسانی نوروزی گفت: سه شرکت امدادی ایران خودرو، سایپا و امداد خودرو کانون جهانگردان که عضو کمیته تنظیم ترافیکی کشور هستند در این طرح ملی حضور دارند .

وی با بیان این‌که بسیاری از نقاط کور مخابراتی در کشور وجود دارد که نه ایرانسل و نه همراه اول قادر به آنتن‌دهی نیست، تصریح کرد: در این موارد امداد‌خواهان می‌توانند با گرفتن شماره 6955#*720* به اپراتور خدمات امدادی متصل شوند.

به گفته مدیر عامل امداد خودروی سایپا در طرح مشترک امداد نوروزی ایران‌خودرو و سایپا با شماره تماس‌های 096440 و 096550 به تمام خودروها فارغ از شرکت تولید‌کننده امداد‌رسانی خواهد شد. در طرح خدمت عمومی مشترک خدمت امدادی را به کد شاسی خودرو محدود نکردیم و کد ملی را محور قرار دادیم تا مشتری هر نوع خودرو که دارد از خدمت استاندارد بهره گیرد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب