امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2506 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دارابی؛

اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب شدند

خبرایران: معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما در احکامی خانم‌ها شبابی و طیبه ماهروزاده و آقایان بابک نگاهداری، حمیدرضا کفاش، سعید آبادی، محمد علی خسروی، مهدی حاجی سیاری و محی‌الدین بهرام محمدیان به عنوان اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب کرد.
اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب شدند
به گزارش خبرایران، علی دارابی، معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما در احکامی خانم‌ها شبابی و طیبه ماهروزاده و آقایان بابک نگاهداری، حمیدرضا کفاش، سعید آبادی، محمد علی خسروی، مهدی حاجی سیاری و محی الدین بهرام محمدیان به عنوان اعضای شورای راهبردی شبکه آموزش منصوب کرد.

معاون سیما با هدف تقویت جنبه‌های کیفی و محتوایی برنامه‌های این شبکه از اعضاء شورا خواست در چارچوب وظایف و ماموریت‌های شبکه آموزش نسبت به تهیه سند راهبردی اهتمام ورزند.

تعیین مزیت نسبی شبکه آموزش و تعریف گفتمان غالب بر کنداکتور پخش را از دیگر وظایف شورا دانسته و بر آموزش‌های همگانی و عمومی تاکید کرد.

تمرکز بر چهار محور دین، اخلاق، آگاهی و امید در برنامه سازی از نکات موکد معاون سیما در احکام اعضاء شورا بود. همچنین بررسی روش‌های مختلف آموزشی از طریق تلویزیون و تعیین قالب‌های تاثیرگذار برنامه سازی، معرفی راه‌های پرداختن به موضوعات جمعیت، محیط زیست و سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر نکات در این حکم بود.

دارابی برنامه ریزی برای مناسبت‌های مختلف را از وظایف شورا دانست و از آن‌ها خواست تا با بازتعریف برنامه کودک و نوجوان در شبکه آموزش تفاوت‌های این شبکه با دیگر شبکه‌ها را مشخص نمایند.

معرفی الگوهای موفق در حوزه‌های علم و دانش و بررسی راه‌های افزایش جذابیت بصری از دیگر ماموریت‌های شورای راهبردی شبکه آموزش سیما خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب