امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25035 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیاوش زراعتی خبر داد:

شعب بانک صادرات ایران به سوپر مارکت مالی تبدیل می شوند

خبرایران: ​بر اساس نقشه راه ابلاغی، شعب بانک صادرات ایران همگام با نیازها و انتظارات مشتریان متحول شده و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه خواهند کرد.
شعب بانک صادرات ایران به سوپر مارکت مالی تبدیل می شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک طی بازدید از ٢ شعبه خیابان پیروزی و مسعودیه، با اعلام خبر فوق افزود: طبق نقشه راه ابلاغی، تمامی شعب بانک صادرات ایران به خدمات تعریف شده در طرح سوپر مارکت مالی مجهز می شوند و مشتریان علاوه بر دریافت خدمات بانکی و بیمه ای، مشاوره های مالی و سرمایه گذاری و سرویس های ویژه مالی را در شعب این بانک دریافت خواهند کرد.
بنا بر این گزارش، زراعتی و هیات همراه در بازدید صمیمانه از شعبه پیروزی کد ٣٩٤ واقع در شرق تهران و شعبه مسعودیه کد ٣٠٥٢ در جنوب تهران، ضمن بررسی عملکرد آنها، درخصوص وصول مطالبات، تخصیص بهینه مصارف و معرفی خدمات نوین بانکی راهنمایی های لازم را به کارکنان بانک ارائه و برخدمت رسانی به موقع و سریع به مشتریان تاکید نمود.
گفتنی است، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید به همراه علی حاجی پور، معاونت شعب و بازاریابی و همچنین حسن فراهانی، مدیر امور حراست و حفاظت بانک، با مشتریان بی واسطه به گفتگو پرداخت و خدمات رسانی به آنها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
لازم به ذکر است، بانک صادرات ایران با داشتن قریب به ٣ هزار شعبه و باجه در سراسر کشور، بزرگترین بانک خصوصی کشور بوده و بیشترین تعداد کارت های بانکی فعال را نیز به خود اختصاص داده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب