امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25024 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با فرا رسیدن ماه محرم؛

معابر همجوار مراکز مذهبی شمال تهران پاکسازی شد

خبرایران: معابر همجوار مساجد، امامزاده ها (ع)، حسینیه ها ، مراکز مذهبی و... با فرارسیدن ایام محرم الحرام و خدمات رسانی مناسب به عزاداران حسینی پاکسازی و ساماندهی شد.
معابر همجوار مراکز مذهبی شمال تهران پاکسازی شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک،  مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ازدحام عزاداران حسینی در مراکز مذهبی عملیات پاکسازی معابر، انهار و... در نواحی ده گانه به اجرا رسیده و معابر منتهی به تکایا ، حسینه ها، مساجد و...  شست و شو و پاکسازی شده است.
وی سیاهپوش کردن معابر را از اقدامات دیگر دانست و گفت: به منظور ایجاد فضای سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ، در 11 نقطه از ارتفاعات شمال تهران پرچم های بلند مشکی در ارتفاع 55 متری برافراشته شد.
نوربخش افزود: میادین ازگل، نوبنیاد، تجریش، شهرک شهید محلاتی، امامزاده های صالح(ع)، اسماعیل(ع) ، علی اکبر (ع) ، ساختمان های اصلی منطقه، نواحی ، سوله های بحران ،سراهای محله، مراکز آتش نشانی  و معابر اصلی از جمله مراکزی است که با نصب کتیبه ، پرچم ، بنر و... سیاهپوش شده است .
این مقام مسئول با تاکید بر حفظ نظافت شهر تصریح کرد: پاکیزگی نشانه‌ی ایمان و رعایت آن برای مسلمانان واجب است و مردم باید در برگزاری مراسم، ضمن تکریم مقام شامخ بزرگان دین، زیبایی چهره‌ی شهر را حفظ کنند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب