امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24881 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اپیسر فلش مموری های,OTG AH730 و AH750 را معرفی کرد

خبرایران:فلش مموری های AH730/AH750 با دو اینترفیس USB 2.0 و USB 3.1 Gen1 بسیار باریک طراحی شده اند و فقط 4.5 گرم وزن دارند.
اپیسر فلش مموری های,OTG  AH730 و AH750 را معرفی کرد

این دو محصول با بدنه فلزی براق که دارای درب با قابلیت 360 درجه چرخش ساخته شده اند تا محافظت بهتری از محصول را فراهم کند. یک سوراخ بر روی این محصول تعبیه شده که به شما اجازه میدهد این فلش مموری را به لوازم شخصی خود آویزان کنید.

دیگر محدودیت ندارید: حافظه تلفن همراه خود را با سرعت انتقال بالا ارتقاء دهید

برای خالی کردن حافظه فلش یا مشاهده ظرفیت آن میتوانید فلش را به موبایل وصل کنید یا این که محصول را به کامپیوتر خود  وصل کنید و از سرعت بالای AH750(USB 3.1 Gen1) و AH730(UEB2.0) لذت ببرید. اگر میخواهید فیلم مورد علاقه تان را بدون استفاده از حجم گوشی خود مشاهده کنید میتوانید آن را از کامپیوتر خود به این فلش مموری ها انتقال داده و آن را به گوشی وصل کنید و در هرکجا و هر زمان آن را مشاهده کنید.

 

چرخش 360 درجه: چرخش به هر جهت تنها با یک حرکت

تیغه فلزی دور این محصول میتواند به راحتی بچرخد و قسمتی که بلا استفاده است را محافظت کند. این درپوش متصل به محصول بوده و به هیچ عنوان از آن جدا نمی شود همچنین باعث میشود شما نگران گم شدن آن نباشید.

سازگاری با انواع نرم افزار ها

این محصول در حافظه های 8G,16G,32G و 64G ارائه شده که با دستگاه های اندرویدی که دارای عملکرد OTG می باشند سازگار است، در کامپیوتر ها هم به همین صورت می باشد که شامل: Windows 10/8/8.1/7, Linux Kernel 2.6.X and MAC OS 10.6.X و بالاتر می شود. برنامه FileBridge مخصوص شرکت اپیسر می باشدکه طراحی شده برای مدیریت فایل های فلش مموری بر روی گوشی. از برنامه استفاده کنید و از عملکرد سریع و آسان آن لذت ببرید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب