امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24810 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست خبری شرکت نمایشگاهی شهرآفتاب اعلام شد؛

سیدی: دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران میزبان200 شرکت خارجی خواهد بود / هر تغییری همراه با توسعه و امید به آینده بهتر اتفاق می افتد/ شيائو: دولت چین بر روند برگزاری «دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران» نظارت مستقیم دارد

خبرایران: دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران از 28 تا 31 شهریور1396 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران با حضور بالغ بر 200 شرکت خارجی برگزار خواهد شد.
سیدی: دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران میزبان200 شرکت خارجی خواهد بود / هر تغییری همراه با توسعه و امید به آینده بهتر اتفاق می افتد/ شيائو: دولت چین بر روند برگزاری «دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران» نظارت مستقیم دارد

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران» صبح امروز شنبه 25  شهریورماه 1396 با حضور«سید محمد سیدی» مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهرآفتاب ،«شان شیائو» قائم‌مقام شرکت«ام آی ای»طرف چینی برگزارکننده دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران واصحاب رسانه درشرکت نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار ودراین نشست خبری «سید محمد سیدی» مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب اظهارداشت: تاکنون نگاه چین به ایران به عنوان یک بازار فروش محصولات بوده و دردومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران تنها موضوع فروش محصولات مطرح نیست.

سیدی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران ارتقا سطح تکنولوژی کشورمان است وهمان گونه که همه شما می دانید تیم مدیریتی شهری عوض شده وبنابراین هر تغییری همراه با توسعه و امید به آینده بهتر اتفاق می افتد و امیدواریم در مجموعه شهرآفتاب نیز روند توسعه ای به خوبی ادامه پیدا کند و روز به روز شاهد رشد این مجموعه باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی شهرآفتاب تصریح کرد: کشورچین تا به حال به کشور ما به منزله بازارمصرف نگاه کرده و ما در مذاکرات برگزاری این نمایشگاه به چینی ها گفتیم که با برگزاری دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران به گونه ای موافقت کردیم که بیایند اما فروشی دراین نمایشگاه نداشته باشند و تکنولوژی های باکیفیت بالای خود را به این نمایشگاه برای پیشرفت اقتصاد خودمان بیاورند.

وی ادامه داد: دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران هفته تجاری چین است و اجازه ندادیم که این نمایشگاه محل فروش کالای چینی باشد و این دون شان ما است که برای چین بازار کالا ایجاد کنیم. ضمن اینکه 200 شرکت از شرکت های خارجی کشورهای دیگردر این نمایشگاه حضور خواهند داشت و امیدوارم این نمایشگاه به نفع کشورمان باشد.

 سیدی درپایان سخنان خود گفت: در کشورهای جهان سوم اغلب مواد خام وجود دارد اما به علت ضعف در تکنولوژی مجبور به صادرات مواد خام می شوند و با بهره مندی از تکنولوژی می توان در تولیدات حضور رقابتی داشت و این نمایشگاه موجب ارتقاء تکنولوژی داخلی و افزایش ارزش افزوده تولیدات داخلی ما می شود.

 

شيائو: دولت چین بر روند برگزاری «دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران» نظارت مستقیم دارد

 

شان شیائوقائم‌مقام شرکت«ام آی ای» و طرف چینی برگزارکننده دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: تاکنون هفته تجاری چین در8 کشور از مانند: «آفریقای غربی»، «آفریقای شرقی»، «کنیا» و «امارات» برگزار شد.

شیائوعنوان داشت: هفته تجاری چین در سال 2016 در تهران برگزار شد و درامسال دردومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران 200 شرکت چینی حضورفعالی خواهند داشت و محصولاتی در زمینه «دستگاه های پرینت»، «پلاستیک»، «هوش برتر»، «بهداشتی»، «ماشین آلات مختلف»، «مدیریت انرژی» و «انرژی پاک» عرضه می شود.

وی ابرازداشت: در آیین افتتاحیه هفته تجاری چین تفاهم نامه ای میان چین، ایران و اتاق بازرگانی امضا می شود و هدف از این نمایشگاه صرفا نمایش محصولات نیست بلکه سرمایه گذاری در کشور ایران نیز دنبال می شود و این دوره از نمایشگاه تجاری چین با حضور 200 شرکت چین و در فضایی به مساحت 5 هزار مربع برگزار می شود.

قائم‌مقام شرکت«ام آی ای» تاکید کرد: دولت چین بر روند برگزاری نمایشگاه نظارت مستقیم داشته و شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه از اتاق بازرگانی دولت چین تأییدیه دریافت می کنند. ضمن اینکه تلاش ما این خواهد بود که بتوانیم کیفیت خوب اجناس چینی را به شرکت های مختلف و به خصوص ایران نشان دهیم.

 

بنابراین گزارش،«دومین نمایشگاه هفته تجارت چین درایران» از 28 تا 31 شهریور1396 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران از ساعت 10 تا 17 برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب