امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2471 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

پرستاران کلیدی‌ترین عامل درمان بیماران هستند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نقش پرستاری را کلیدی‌ترین عامل در درمان بیماران دانست و گفت: متاسفانه جامعه و حتی بخش سلامت کشور این موضوع را به درستی درک نکرده است.
پرستاران کلیدی‌ترین عامل درمان بیماران هستند
به گزارش خبر ایران به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این که این سازمان نیمی از جمعیت کشور یعنی 38 میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد، اظهار داشت: تأمین اجتماعی نقش مهمی در سلامت مردم ایفا می‌کند.

وی نقش پرستاری را کلیدی ترین عامل در درمان بیماران دانست و تاکید کرد: بنده این موضوع را نه تنها در حال حاضر بلکه در طی 2 دهه گذشته اذعان کرده‌ام.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: متاسفانه جامعه و حتی بخش سلامت کشور این موضوع را به درستی درک نکرده است.

نوربخش با طرح این پرسش که کدامیک از اقشار جامعه شب تا صبح بر بالین بیمار می باشد؟، تصریح کرد: پرستار همه همتش را صرف کاهش آلام بیماران می کند بنابراین قدر توفیقی که خداوند به شما اعطاء کرده بدانید.

وی با اشاره به این که مشکلات جامعه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از سال گذشته تا کنون مرتفع نشده است، خاطر نشان کرد: به همین دلیل از معاونت درمان سازمان خواهش کرده ام کمیته ای را تشکیل داده و طی مدت یک ماه راه حل های مناسب برای حل این مشکلات ارایه شود.

نوربخش بیمارستان میلاد را افتخار کشور دانست و گفت: نقش کارکنان این بیمارستان در این افتخار بیش از فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در جشن روز پرستار سال آینده بخشی از مشکلات جامعه پرستاری مرتفع شود.

در ادامه محمود رضا فیاض مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بیمارستان میلاد با تبریک روز پرستار گفت: حجم کاری بیمارستان کاملا مشخص است و این حجم کاری فشار سنگینی را بر روی کارکنان درمانی وارد می کند که در خط مقدم این حجم سنگین کاری نیز پرستاران قرار دارند.

فیاض با بیان این که ما نتوانسته ایم زحمات پرستاران را به لحاظ مادی و معنوی جبران کنیم اظهار امیدواری کرد که گوشه ای از این زحمات جبران شود.

وی گفت: کسب عنوان درجه یک عالی با توجه به حجم کاری زیاد بیمارستان اقدامی ارزشمند است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب