امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24708 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اولین روز از«جشنواره فرصتی برای باهم بودن» با شکوه تمام برگزار شد

خبرایران: اولین روز از جشنواره فرصتی- برای- باهم-بودن در ایوان انتظار مترو میدان ولی عصر(عج) امروز از ساعت 17 با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد
اولین روز از«جشنواره فرصتی برای باهم بودن» با شکوه تمام برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،حضور مددجویان این مرکز زینت بخش این جمع صمیمی شد و  هنرمندان با هنرنمایی خود ساعات خوشی را برای مددجویان این مجموعه و بازدیدکنندگان به ارمقان آوردند.

در طول این جشنواره غرفه ی مددجویان رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و بازدیدکنندگان با بازدید و خرید از محصولات هنرهای دستی از آنان حمایت کردند.

این جشنواره با همکاری موسسه خیریه کهریزک با معاونت فرهنگی هنری مترو   تا 24 شهریور از ساعت 17 الی21 با حمایت هموطنان عزیزمان ادامه دارد.

در پایان موسسه خیریه کهریزک از هنرمایی خواننده ی محبوب کشورمان آقای مهدی مقدم و نیز گروه موسیقی سنتی فریاد صبا ، گروه موسیقی آذری با رهبری آقای فریدون شوقی زاده و استندآپ کمدین آقای احسان زمانی و دیگر هنرمندان عزیزمان به ویژه آقای رضا بنفشه خواه تشکر و قدردانی می نماید.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب