امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24616 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با پشت سر گذاشتن اپل؛

هواوی دومین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان شد

خبرایران: هواوی با پشت سر گذاشتن اپل، جایگاه دومین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کرد
هواوی دومین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان شد

سامسونگ و اپل مدت‌هاست که صنعت گوشی‌های هوشمند را در دست دارند و پیشروهای این صنعت به حساب می‌آیند. البته این جایگاه به نوآوری این دو کمپانی آن چنان ارتباطی ندارد و به دلیل فروش سالانه تعداد بسیار زیادی گوشی هوشمند، از آن این دو کمپانی شده است.اما به تازگی برندهای دیگر در حال تصاحب جایگاه این دو کمپانی معروف هستند.

بر اساس گزارشی از موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research، هواوی با پشت سر گذاشتن اپل، جایگاه دومین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کرده است. گفتنی است هواوی به لطف فروش قوی محصولاتش در ماه‌های ژوئن و جولای سال جاری به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این اتفاق، نقطه عطف بزرگی برای هواوی به حساب می‌آید، شرکتی که بزرگ‌ترین برند گوشی هوشمند چینی و دارای حضور رو به رشد در بازارهای جهانی‌ست. این موفقیت بزرگ جهانی که نصیب هواوی شده، می‌تواند به سرمایه‌گذاری پیوسته این کمپانی در زمینه تحقیق و توسعه نسبت داده شود. همچنین بازاریابی تهاجمی و گسترش کانال‌های فروش در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.

- پیتر ریچاردسون، مدیر تحقیق موسسه Counterpoint

البته باید اشاره کرد که حتی در صورت درست بودن اعداد و ارقام ذکر شده در تحقیق این موسسه، به نظر می‌رسد با عرضه گوشی‌های هوشمند جدید آیفون، حفظ این موقعیت برای هواوی کار بسیار سختی خواهد بود.

هووای با پشت سر گذاشتن اپل، جایگاه دومین عرضه کننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کرد

به عنوان یک نکته حاشیه‌ای باید ذکر کرد طبق نمودارهای موجود در همین گزارش، آیفون ۷ و ۷ پلاس در ماه جولای بهترین فروش را داشته‌اند و جالب است بدانید گلکسی اس ۸ سامسونگ در جایگاه پنجم قرار داشته است.

 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب