امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24485 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرش ماشینی را چطور مستقیم از کارخانه خرید کنیم

خبرایران: امروز با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله، ما برای امور مختلف زندگی به‌دنبال سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راهکارها هستیم. از طرفی باید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا در نهایت از زمان و پول خود به بهترین نحوه استفاده کنیم.
فرش ماشینی را چطور مستقیم از کارخانه خرید کنیم

به گزارش خبرایران، خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات یکی از مواردی است که می‌تواند در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌ها به ما کمک کند. حالا ما برای خرید هر کالایی می‌توانیم به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و در کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت هرآنچه لازم داریم را تهیه کنیم.

فرش یکی از مهم‌ترین کالاهای مورد نیاز ماست که در خانه‌های تمام ایرانیان وجود دارد. همه ما در شروع یک زندگی جدید یا تغییرات دکوراسیون به‌دنبال خرید زیباترین و باکیفیت‌ترین فرش‌ها جست‌وجو می‌کنیم تا مناسب‌ترین فرش را با بهترین قیمت بخریم.

بهترین و سریع‌ترین راه برای این کار جست‌وجو در فروشگاه‌های آنلاین فرش است زیرا مراجعه به نمایشگاه فرش در نقاط مختلف شهر بسیار وقت‌گیر است. از طرفی اگر بتوانیم فرش را مستقیما از تولیدکننده تهیه کنیم می‌توانیم فرش مورد نظرمان را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنیم.

فروشگاه اینترنتی کالافرش یکی از معتبرترین مراکز خرید آنلاین فرش است. این مجموعه که خود تولیدکننده فرش ماشینی کاشان است در وب‌سایت کالافرش امکانات کامل سفارش و خرید آنلاین فرش را ارائه می‌کند.

اکنون برای خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان تنها کافیست وب‌سایت "کالا فرش" را در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید تا انواع فرش‌های ماشینی را مشاهده کنید. شما می‌توانید مشخصات کامل، تصاویر و قیمت هر فرش را مشاهده و بررسی کنید و بهترین فرش را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان برای شما ارسال شود.

تنوع بسیار بالای طرح، رنگ، کیفیت و قیمت فرش جزو ویژگی‌های محبوب وب‌سایت کالا فرش است. همچنین امکان پرداخت هزینه پس از مشاهده فرش در محل مورد نظر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه است.

شرکت کالافرش به عنوان تولیدکننده و پخش‌کننده فرش ماشینی همواره از مرحله تولید تا فروش فرش با هدف ارائه بهترین خدمات به همراه بهترین کیفیت مشغول به فعالیت است.

چرا برای خرید فرش ماشینی از فرش کاشان شروع کنیم؟

فرش‌های کاشان با نقش‌های زیبا و اصیل از کلکسیون فرش‌های دستبافت گونه با تمام رنگ‌بندی‌های متنوع طراحی شده است و از قدیم‌الایام تا امروز کاشان به عنوان قطب فرش ماشینی در کشور مشغول به فعالیت بوده است. بدیهی است تنوع و امتیازات گسترده صنایع کارخانجات فرش کاشان خود دلیل بر اصالت آن است. جنس نخ خاب فرش‌های کاشان صد در صد اکریلیک هیت ست و نخ پود آن صد در صد پنبه است که به نوعی گران‌ترین و بهترین نوع مواد اولیه فرش ماشینی را تشکیل می‌دهند.

نخ اکریلیک هیت ست چقدر در کیفیت فرش تاثیر دارد؟

از ویژگی‌های مهم قالی‌های این مجموعه، نخ بدون پرزدهی و الیاف نرم آن بوده که برخاسته از جنس نخ خاب ۱۰۰درصد اکریلیک هیت ست است و برتری‌هایی مانند مقاومت در برابر حرارت، رنگ‌های زنده و شفاف، انعطاف‌پذیری بالا و... نسبت به فرش‌های پلی‌استر و غیر اکرولیک دارد.

بهترین فرش ماشینی با چه دستگاهی تولید می‌شود؟

مهم‌ترین فاکتورها برای تولید و خرید یک فرش خوب، دستگاه بافنده و نخ فرش است. کالا فرش و گروه صنعتی فرش کاشان در صنایع فرش کاشان با استفاده از استانداردهای روز فرش ماشینی و دستگاه‌های مدرن دنیا مانند HCPx۲ ، HCIx۲ وندویل بلژیک و Schonherr شونهر آلمان با تکیه بر مواد اولیه درجه یک مانند نخ بایر آلمان و دارا بودن گواهینامه استاندارد ملی ایران یک ضمانت محکم و قاطع را درمورد کیفیت فرش ماشینی ارائه می‌دهند.

چگونه از کیفیت فرش ماشینی اطمینان حاصل کنیم؟

فرش‌های ماشینی این مجموعه بافت ویژه کارخانه فرش کاشان بوده و با درجه کیفی یک ممتاز + A به فروش می‌رسد. از دیگر مشخصات کیفی آن می‌توان به گواهینامه استاندارد اروپا CE ، گواهینامه‌های ISO۹۰۰۰۱ -ISO۱۰۰۰۲ و استاندارد ملی ایران اشاره کرد. یکی از نشانه‌های اطمینان از اصل بودن و کیفیت بالا که در فرش کاشان وجود دارد این است که مشخصات مهم و اصلی فرش پشت فرش توسط دستگاه بافنده بافته و حک شده است. این مشخصه باعث می‌شود تا امکان برندسازی یا ارائه فرش کیفیت پایین به جای درجه یک ناممکن شود.

خرید فرش ماشینی با ۲۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت ممکن هست؟

قیمت‌های ارائه شده در این وب‌سایت، قیمت فرش با کیفیت و در رده درجه یک است و در کالا فرش این امکان برای تمام هموطنان ایجاد شده است که هرکس در هر موقعیت جغرافیایی از ایران بتواند فرش کاشان را با امتیازات زیادی همچون خرید با قیمت تولیدی، ارسال رایگان و پرداخت در محل، از کارخانه خریداری کند و از یک خرید تمام و کمال لذت ببرد.

اگر هنوز این همه امتیاز را باور نمی‌کنید کافیست یک بار به وب‌سایت کالافرش مراجعه کنید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب