امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24471 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منصوری در مجمع عمومی فوق العاده آسان پرداخت خبرداد؛

اپلیکیشن آپ ۲۰ هزار دانلود و ۵۰۰ هزار تراکنش در روز دارد/ تعداد کارتخوان های آپ تا پایان سال ۹۶ با افزایش ۱۵۰ هزار دستگاه به ۶۵۰ هزار دستگاه می رسد/ آپ در بین ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک با ۹ درصد ، کمترین تعداد دستگاه کارتخوان کم‌کارکرد را دارد

خبرایران: مدیرعامل شرکت آسان پرداخت درخصوص سرویس‌های جدید اپلیکیشن آپ گفت: آپ در بین ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک با ۹ درصد کارتخوان کم کارکرد، کمترین تعداد دستگاه کارتخوان کم‌کارکرد را دارد.
اپلیکیشن آپ ۲۰ هزار دانلود و ۵۰۰ هزار تراکنش در روز دارد/ تعداد کارتخوان های آپ تا پایان سال ۹۶ با افزایش ۱۵۰ هزار دستگاه به ۶۵۰ هزار دستگاه می رسد/ آپ در بین ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک با ۹ درصد ، کمترین تعداد دستگاه کارتخوان کم‌کارکرد را دارد

به گزارش خبرنگارخبرایران، عمومی فوق العاده آسان پرداخت پرشین صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور 1396 با حضور« حامد منصوری» مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و ناظر مجمع ، «مهدی شهیدی» قائم شرکت آسان پرداخت، ناظر سازمان بورس، سهامداران عمده و اصحاب رسانه در مجموعه رفاهی و فرهنگی گمرک تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش، دراین مراسم «حامد منصوری» مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و ناظر مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) طی سخنانی اظهارداشت: شرکت آسان پرداخت (آپ) همچنان بر سرویس‌دهی روی موبایل تاکید دارد و با توجه به کمپین‌های اخیر آپ باید گفت که در حال حاضر اپلیکیشن آسان پرداخت بیش از ۲۰ هزار دانلود در روز و بیش از ۵۰۰ هزار تراکنش در روز دارد.

منصوری ابرازداشت: شرکت آپ در حال حاضر حدود ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان در کشور دارد که قصد دارد تا پایان سال ۹۶ با افزایش ۱۵۰ هزار دستگاه به این تعداد به ۶۵۰ هزار دستگاه کارتخوان برسد، تا بتواند به روند رو رشد خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: اپلیکیشن آسان پرداخت بیش از ۱۸۰ هزار تراکنش کارت به کارت در روزدارد و در حال حاضرنیز به طور آزمایشی فروش غیرحضوری و موبایلی «بلیت قطار» روی اپلیکیشن آپ در حال ارائه است و به زودی فروش «بلیت هواپیما» نیز به آپ اضافه خواهد شد.

منصوری تاکید کرد: تلاش ما این است که در یک بازه تقریبا 2 ماهه بتوانین رزرو هتل را نیز به آن اضافه کنیم و که امیدواریم این اتفاق مبارک هرچه زودتر اتفاق بیفتد و آپ به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

وی عنوان داشت: آپ در بین ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک با ۹ درصد کارتخوان کم کارکرد، کمترین تعداد دستگاه کارتخوان کم‌کارکرد را دارد که این عدد در شرکت بعدی حدود ۱۸ درصد است، ضمن اینکه ما شرکت هایی را نیز داریم که کارت خوان های آنها 37 درصد و حتی 40 درصد هم کاری را نیزدارند. بنابراین شرکت آپ نسبت به شرکت های دیگر در بحث کارت خوان از وضعیت مطلوب و خوبی برخودار است.

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت درادامه جلسه مجمع فوق‌العاده آسان پرداخت به بررسی و تشریح عملکرد آپ در ۶ ماه اول سال مالی ۹۶ پرداخت و درادامه نیز سهامداران به افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی آسان پرداخت پرشین رای داده و این افزایش تصویب هیات مدیره آپ و سهامداران رسید.

 

شهیدی: آپ در حال حاضر ماهانه حدود ۳۰۰ عدد تراکنش از طریق NFC دارد

مهدی شهیدی قائم شرکت آسان پرداخت و همچنین رییس مجمع عمومی فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) نیز دراین جلسه اظهارداشت: به تازگی توسط شرکت سپ دستگاه‌های پین‌پد که در واقع ابزاری است برای ورود رمز است ، با توجه به اینکه این نیاز از سمت ما نیز دیده شده ، برای حدود ۱۰ درصد از پذیرندگانمان یعنی حدود ۵۰ هزار دستگاه قصد تامین این دستگاه را داریم.

شهیدی درخصوص اینکه آپ در حوزه NFC چه برنامه توسعه‌ای دارد، افزود:  در حال حاضر آپ ماهانه حدود ۳۰۰ عدد تراکنش از طریق NFC دارد. در این خصوص باید تاکید کنم که زیرساخت پرداخت با NFC مبتنی بر تراکنش بدون رمز است و تا زمانی که زیرساخت تراکنش بدون رمز در ایران وجود نداشته باشد نمی توانیم به آینده و توسعه این سرویس خوش‌بین باشیم.

وی درپایان سخنان خود گفت: در طول دو ماه گذشته توانستیم تامین مستقیم کارتخوان و لوازم جانبی آن از اینجنیکو را به دست آوردیم.که این موفقیت خوبی برای آپ است.

بنابراین گزارش، آسان پرداخت پرشین در سال ۹۵ با سرمایه هزار میلیارد ریالی در بازار دوم معاملات بورس شروع به کار کرد و در حال حاضر سرمایه خود را بعد از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده سال ۹۶ به دو هزار میلیارد ریال رسانده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب