امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24461 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در فاصله کمتر از یک ماه تا بازگشایی مدارس انجام شد؛

آغاز تمهیدات ترافیکی برای تردد مناسب دانش آموزان مرکز تهران

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از تمهیدات لازم برای استقبال از مهر و تردد مناسب دانش آموزان در هسته مرکزی شهر خبر داد.
آغاز تمهیدات ترافیکی برای تردد مناسب دانش آموزان مرکز تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ سجاد زارع صفت در این باره گفت: تا بیست و پنجم شهریورماه، خط کشی، کف نویسی، مناسب سازی معابر و تابلوگذاری مقابل و محدوده تمام مدارس احیاء و در صورت عدم وجود؛ نسبت به نصب و ایجاد آن ها اقدام می شود. همچنین نصب استوانه و بشکه و بازسازی جان پناه های تخریب شده محدوده مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 با اشاره به این که ناوگان اتوبوس و تاکسیرانی منطقه 11 نیز در حال آماده شدن برای خدمات دهی مناسب است؛ افزود: بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و ساماندهی پایانه های اتوبوس و تاکسی، بهسازی تجهیزات ترافیکی ایستگاه های اتوبوس تندرو و ... از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی است.

زارع صفت خاطر نشان کرد: بازسازي وتعميرات اتوبوس  هاي بخش خصوصي از لحاظ وضعيت ظاهري، داخلي و فني، انجام هماهنگي لازم برای نظافت و شستشوي ايستگاه هاي اتوبوس، شناسایي ايستگاه هاي پرمسافر در ساعات پيك، شناسایي نقاط پر تردد وترافيك طول مسير اتوبوس ها جهت هماهنگي با پليس راهور، آموزش مديران خطوط اتوبوسرانی برای اجراي دقيق برنامه زمانبندي، آموزش و ارائه تذكرات لازم به اتوبوسرانان در خصوص رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي وقوانين شركت واحد نیز در حال انجام است.

وی همچنین نظافت كلي اتوبوس هاي تحت پوشش، نظافت باجه هاي مديران خطوط، ترميم ايستگاه ها و سرپناه ها ورفع مشكلات مسير و پيگيري تا قبل از بازگشايي مدارس، پيگيري آسفالت و خط كشي پايانه معين و ایستگاه ها، فعال نمودن كليه باجه هاي فروش كارت بليت و ایجاد ایستگاه مختاری با نصب سرپناه در مسیر جنوب به شمال  خط 7 تندرو را از دیگر برنامه ها عنوان کرد که تا قبل از بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

به گفته زارع صفت 420 خودرو شامل 290 دستگاه تاکسی و 130 خودروی شخصی کار جابه جایی 750 دانش آموز 67 مدرسه منطقه را برعهده خواهند داشت و البته در حین فعالیت سرویس های مدارس، ناظران نیز به صورت مستمر بر نحوه فعالیت آن ها نظارت می کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

او تاکید کرد: شناسايي كامل مدارس و مراكز آموزشي - فرهنگي در مسيرهاي شبكه خطوط اتوبوسرانی و مذاكره با مسئولان مدارس به منظور دست يابي به اطلاعات مورد نياز از قبيل زمان شروع و پايان كلاس هاي درس به منظوربرنامه ريزي برای سرویس رساني مناسب به دانش آموزان مورد توجه بوده است.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب