امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24438 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

8 شهریور ماه طی مراسمی؛

توسان قابلیت پیراهن اقوام ایرانی را در مدسازی به نمایش گذاشت

عصر چهارشنبه 8 شهریور ماه طی مراسمی از کالکشن «توسان» با طراحی خانم چیا جبری در مجموعه بانیک رو نمایی شد.
توسان قابلیت پیراهن اقوام ایرانی را در مدسازی به نمایش گذاشت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی چیا مد، در این مراسم که با حضور دکتر کاظمی دینان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و رئیس انجمن روابط عمومی ایران، دکتر بهنود الله وردی مشاور ارشد برندینگ و مدیریت برند، دکتر مهدی محمودی مشاور امور اشتغالزایی و تولید اتحادیه پوشاک ایران، دکتر رمضانی مشاور فراکسیون و مدیر عامل مرکز غیرانتفاعی ملل، محمدرضا پارسیان مشاور رسانه ای و دبیر فراکسیون روابط عمومی و رسانه ای مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مد و لباس، هنرمندان، زنان کارآفرین، مدیران ارشد بازاریابی، و انجمن های دوستی برگزار شد، از جدیدترین طراحی های لباس چیا جبری با تمرکز بر لباس اقوام ایرانی رونمایی شد.
دکتر کاظمی دینان پیرامون اهمیت تولیدات داخلی و میزان تاثیر آن در رشد اقتصاد ملی ومقاومتی سخنانی ایراد نمود و در پایان بر حمایت از هنرمندان ایرانی تایید کرد.
همچنین دکتر الله وردی  به بیان چکیده ای از چگونگی ساختار و شیوه پدید آمدن برند و استایل شخصی پرداختند.
در ادامه دکتر رمضانی در خصوص جایگاه پوشش بسیار متنوع فرهنگ اقوام ایرانی در جذب توریست و بالا بردن میزان درآمد زایی کشور صحبت کرد.
جناب آقای دکتر مهدی محمودی مشاور امور اشتغالزایی و تولید اتحادیه پوشاک ایران به اهمیت ذائقه سازی و پوشش مناسب برای نسل جوان تاکید کرد.
و سپس خاتون شهبازی مدیر مسئول موسسه چیا مد  اهداف اصلی  چیا مد را اشاعه فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی عنوان کرد و بردغدغه توسعه کارآفرینی و هم افزایی اشاره کرد
در پایان اسلاید تهیه شده از کالکشن توسان با عنوان "زندگی یک روز زن در اجتماع" و با الهام از نقش و نگار ایرانی و پوشش چارقد که عکاسی آن توسط نوید جعفری و همکاری آیلار صمدی به نمایش در آمد.

چیا جبری در سخنان خود عنوان کرد :هنرمند وقتی اثری را خلق می کند در واقع حرف خود را با مخاطب در میان گذاشته و باید آماده شنیدن سخنان مخاطب خود باشد.

این مراسم با گفتگوی دوستانه پیرامون کالکشن توسان پایان یافت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب