امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24365 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مانورتخصصی اداره گاز در محله های جنوبی منطقه 11 برگزار شد

خبرایران: مانور تخصصی اداره گاز منطقه2 با حضور ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 11و تیم‌های امدادی اورژانس، راهنمايي و رانندگي، نیروی انتظامی، 137، آتش نشاني، هلال احمر، اداره‌های آب، برق و مخابرات واعضاي گروه‌های دوام محله عباسی در اداره گاز برگزار شد.
مانورتخصصی اداره گاز در محله های جنوبی منطقه 11 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ عادل قایق‌ور دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه11 با اعلام این خبر گفت: داوطلبان گروههای دوام اولین حلقه امدادرسانی محلی در زمان حادثه که به ویژگی های مختلف محیطی، جمعیتی، فرهنگی  و بومی محله خود اشراف دارند. در نتيجه مقتضی است که در برنامه‌ریزی‌های مفید و مؤثر مربوط به تشکیل و ترمیم گروه‌های دوام محلات، ویژه برنامه‌های پایدارسازی و بازآموزی، اجرای مانورهای گوناگون، بازدیدها  و کلاس های آموزشی مشارکت کنند.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری  این مانور افزود: آشنايي افراد با زلزله و چگونگي مقابله با آن ، آمادگي اعضاي عمومی و تخصصي ستاد مديريت بحران منطقه  11 و آموزش هاي لازم جهت به كارگيري تجهيزات در هنگام برخورد با خطرات بلاياي طبيعي، تمرين عملي سازمان‌هاي تخصصي مسئول براي چگونگي مقابله با سوانح طبیعی و كاهش اثرات خطرات، ايجاد بستر مناسب براي هماهنگي، تعامل و همكاري‌های هرچه بیشتر بين سازمان‌ها در هنگام برخورد با وضعيت هاي پيش بيني نشده و بهره گيري از امكانات موجود و آموزش عمومي  بخشي از اهداف کاربردی این مانور بود.

به گفته قایق ور در سناریوی تدوين شده پس از وقوع زلزله فرضي ستاد مدیریت بحران اداره گاز؛  مدیریت و هماهنگی اوضاع را بر عهده گرفتند. همچنین با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه هماهنگی‌های لازم با اعضاي عمومی و تخصصی مدیریت بحران و سازمان های مسئول انجام شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب