امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24273 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رتبه بلند مدت توانگری مالی بیمه رازی «B+» شد

خبرایران: Capital Intelligenc اعلام کرد چشم انداز شرکت بیمه رازی به سطح "مثبت" رسید و رتبه بلند مدت توانگری مالی "B+" گزارش شد گفتنی است اقدام جهت کسب رتبه اعتباری در زمان مدیریت مظلومی استارت زده شد.
رتبه بلند مدت توانگری مالی بیمه رازی «B+» شد
به گزارش خبرایران،موسسه بین المللی رتبه بندی اعتباری Capital Intelligence  (رتبه بندی CI)، روز دوشنبه چشم انداز بلند مدت توانگری مالی (IFSR) بیمه رازی را از سطح "باثبات" به سطح "مثبت" تبدیل کرد. توانگری مالی IFRSs بلند مدت و کوتاه مدت برای بیمه رازی به ترتیب "B+" و "B" گزارش شده است. همچنین CI رتبه شرکت در سطح داخلی را از "irA" به "irA+" ارتقا داده است و چشم انداز کلی را از "باثبات" به "مثبت" تغییر داد. سطح "irA2" برای رتبه داخلی کوتاه مدت شرکت تایید شده است.
 
رتبه بندی اعلام شده به خاطر ارتقا موقعیت بیمه رازی در بازار و همچنین کاهش سرمایه گذاری های پرریسک آن است. CI   می‌تواند تغییرات مثبت بیشتری را برای بیمه رازی در نظر بگیرد چنانکه بیمه رازی قادر باشد پیشرفت حاصله را پایدار و مداوم سازد، عملکرد بیمه گری بهتری داشته باشد و انعطاف پذیری مالی کافی داشته باشد تا بتواند سرمایه مورد نیاز جهت تامین رشد بالای برنامه ریزی شده شرکت را تامین نماید. همچنین به شکل موفقیت آمیزی حق بیمه مطالبات را کاهش دهد. یک عامل حمایتی دیگر برای بیمه رازی آن است که محیط و عملکرد عملیاتی را تا حد قابل توجهی بهبود بخشد به شکلی که تقاضای بیشتر برای محصولات بیمه ای را به دنبال داشته باشد.
 
طبق گزاش CI انتظار می رود که بیمه رازی همچنان موقعیت مناسب خود در بهبود فعالیت های اقتصادی بالقوه را حفظ کرده و بتواند تقاضا برای محصولات بیمه ای را افزایش دهد. بیمه رازی می‌تواند فضای رقابتی در بین 10 شرکت برتر را با کمک مدل کسب و کاری نه چندان پیچیده خود که بر پایه محصولات بیمه خرده فروشی مناسب، خدمات مناسب و اعتماد و اطمینان در بازار است، ارتقا دهد. داستان ادامه‌دار رشد شرکت نشان دهنده نتایج مثبت به خاطر صرفه‌های اقتصادی ناشی از مقیاس مانند بهبود کارایی هزینه ها است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب